9 comentarii

home sweet home

Am ajuns ieri. Morgan a fost fericit, a mieunat si tors de placere mangaindu-se de noi, mirosindu-ne. A dormit linistit toata noaptea, pe canapea, jos in living. Asta dupa ce toata casa fusese la dispozitia lui, timp de o luna. N-a protestat ca i-am ocupat paturile de sus si ca am inchis usile. Baiat cuminte…

Eu despachetez, descarc poze, le voi incarca curand pe site si FB. Incerc sa intru in ritmul de zi cu zi de acum. Fac mancare. Imi redescopar talentele bucataresti ingropate acum 28 de zile. Am promis si clatite azi.

Silvia e cu prietena ei care aseara a tipat in telefon de bucurie cand a auzit-o. E lumea lor, e vacanta, e vara…haladuiesc plimband un caine prin zona…

Mi-am savurat cafeaua in aerul curat al insulei. Uitasem cat de curat e. Mi-am reamintit. Si in plus linistea…dumnezeieste. De fiecare data cand ma intorc, stiu de ce iubesc locurile astea. Revin ACASA!

9 comments on “home sweet home

  1. Da, ai dreptate! E prima data cand am ajuns pe taram stockholmian si nu mi-a parut bine. Chiar nu vroiam sa mai ajung inapoi si ma tot miram de mine. Dar dupa cateva zile de liniste si de reacomodare, resimt acel acasa care pentru mine nu prea e acasa. Si stii de ce. Desi as vrea mult sa-l consider asa. Si la inceput il consideram. Dar deh… Intr-adevar, se simte mult diferenta si Stockholmul (Suedia) se numara printre acele „acasa” locuri cu posibilitate de colindare in lumea larga. Pupici multi si astept povestile de vacanta!

    • Bine ai venit! si inteleg foarte bine ce zici:)

    • Svea ooof, pot doar sa imi imaginezi ce simti. Sunt muta…Iti doresc doar sa iasa soarele si pe strada ta…Cu drag, mult drag. Ma gandesc deseori la tine, la voi. Cand ai timp, scrie despre impresiile romanesti. Pe mail daca nu pe blog. Te imbtratisez…tare as vrea sa o pot face personal. Pupici multi!

      maniuc, povesti despre vacanta spaniola? Stiu ca e frumos pe acolo…si mai ales caaaald!🙂

  2. Welcome back! Incepusem sa ma ingrijorez🙂 Astept cu nerabdare sa ne povestesti cum a fost Scotia si ce mai e nou in Suedia.

  3. Bine ati revenit! Ne-a fost dor de voi🙂

  4. Bine ca ati ajuns acasa si Morgan v-a primit cu „bratele deschise”.Baiat cuminte…
    Va pup

  5. Unde e mai bine ca acasa doar:)
    Va pup

Lasă un răspuns

