12 comentarii

miez de vara

E mijloc de vara si asta se simte din plin pe Gotland. Insula pustie timp de 10 luni pe an, invie odata cu vara. Doua luni pe an, insula se anima atat de mult incat nu o recunosti. Mergi pe strada si vezi terase de restaurante deschise si pline, mergi in portul de ambarcatiuni mici si e plin de yachturi(maine incepe Stockholmsvecka, o saptamana in care se aduna yachturi si petrec care mai de care, vin cei cu bani multi…am sa fac si eu poze intr-o dupamasa, sa vedeti), mergi pe plaja si abia vezi plaja de lume. In toata tevatura asta noi disparem o luna si cand revenim gasim turismul in floare, la noi acasa. Ne-am amestecat si noi azi cu ei, turistii (de parca nu ne era destul :)) cateva ore. Pe plaja. Paradisul vacantelor suedeze nu se dezminte in nici un an…

Norocul nostru e ca stam departe de centru si de zone unde se inchiriaza(desi intre vecinii nostri sunt cativa care isi inchiriaza casele si avem si noi turisti prin zona) si ca e liniste…

Pentru noi vacanta pe hartie s-a terminat, dar continua inca o luna datorita evenimenteleor de aici si datorita verii. Zile frumoase va doresc, ale noastre sigur vor fi…

12 comments on “miez de vara

  1. Deci la voi e vreme de plaja? La noi a plouat ieri toata ziu si meteorologii se incurajeaza ca luna asta nu mai trece de 30C temperatura aerului si poate mai prindem vara dupa 15 august…… Brrrrrrr!

    • Ceska, e vara…vara suedeza. Nu-ti imagina 30 de grade, ca aici rar trece de 23-24…ieri au fost 22 de grade afara, la umbra. Dar la soare e cald de tot, te topesti. Asta daca nu e vant…in apa insa noi nu ne-am bagat, avea 20 de grade si vantul te racorea pe mal, nu iti venea sa te bagi in apa. In ciuda faptului ca era pliiiiin de lume care se balacea…dar astia sunt obisnuiti, nu au ce astepta. :))
      Azi a plouat si la noi, asa e vremea in Suedia. Ne bucuram de soare cat il avem, ca nu se stie…

  2. Frumos. Bine ati revenit, si zile frumoase ca de vacanta in continuare.

  3. Foarte frumoase poze! Iti impartasesc pe deplin dorinta de a sta, cat mai mult posibil, departe de forfota turistica, desi imi place enorm sa fiu turist in locuri incarcate de cultura si frumuseti ale naturii, linistite :)) Pupici multi!

  4. Îmi plac pozele tale! Și-mi place liniștea ce se degajă din vorbele tale! Trebuie să fie superbă insula ta !
    O seară bună, Salmi!

    • Da Gina, multi ma intreaba ce ma tine aici…si in loc sa ne mutam pe continent unde as gasi de lucru(poate) in domeniu, m-am inhamat la inca o facultate, naveta…Doar ca eu nu pot pleca de aici. E un loc atat de special, incat aici vreau sa traiesc restul vietii…
      Numai bine Gina si zile frumoase de vara!

  5. Sa aveti o vara minunata in continuare!

  6. A crescut Silvia, de cand n-am mai dat pe-aici! O vara frumoasa in continuare!

Lasă un răspuns

