16 comentarii

pe seara…

…iesim la un langos la Mr. Langos original, un chiosc stockholmian unde 4 baieti tineri de tot, framanta aluaturi ce apoi se topesc in gura. Mergem sa admiram barcile, yahturile din portul mic a caror trecere e efemera(tine doar cate o vara), sa mancam o inghetata(vorba vine, mereu sunt doua globuri alese cu greeeeeu din cele peste 500 de feluri oferite) si apoi sa asistam copilul care isi consuma energia pe tobogane, leagane si „panze de paianjen”, la aleargat dupa ratoi si porumbei pe malul lacului impreuna cu fata Poveste(nu e o gluma, o cheama Saga, ceea ce inseamna Poveste in romana) si apoi se lasa cu greu dusa spre casa. La sfarsit admiram soarele care vrea sa coboare in mare si la al carui spectacol gratuit se opresc multi. Trecem pe langa terasele pline de turisti, ca doar e vremea lor si mergem acasa cu sufletele pline de aceeasi impresie. Mereu, vara de vara avem aceeasi stare aici pe Gotland. De parca am fi in concediu. Pacat ca asta dureaza doar doua luni pe an…

PS Nu am poze cu yahturile, promit seara viitoare🙂.

Această prezentare necesită JavaScript.

16 comments on “pe seara…

  1. Superb apus, dar ce pofta mi-ai facut de langosi. Aici nu e nici un loc de unde pot sa iau. O singura data pe an, care a fost deja in iunie, la caruselul romanesc, vind langosi. Miine nu am timp ca merg la servici dar simbata sigur fac eu acasa.
    Seara placuta, sau mai bine noapte buna. Va pup!

    • Nici la noi nu sunt, e prima data cand vad asa ceva…sunt veniti din Stockholm cu o rulota in care fac langosii. Niste baieti tineri, frumosi🙂.
      Eu acasa nu pot face, am nevoie de baie de ulei…tu in ce ii faci?

      • Ii fac intr-o tigaie, e drept cu mai mult ulei, dar nu scufundati asa ca in baie. Am mai facut si au iesit buni, dar trebuie mincati atuncea calzi.
        Daca fac weekendul asta o sa fac poze, ca deja mi-am propus sa fac prea multe.
        Sushi, snitele de pui, mazare cu pui, conopida la cuptor ca am una in frigider si nu vreau sa se strice. Asta pe linga curatenie si rufe, calcat, etc. Dar weekendul asta e de trei zile, luni am liber, asa ca sper sa reusesc tot ce mi-am propus.

        • Multumesc, cred ca am sa incerc si eu acasa, dupa ce plaeca baietii🙂.
          Spor la treaba, chiar ca ti-ai propus multe🙂.
          Eu muncesc si azi si maine, apoi we la mine e luni si marti. Daca va fi soare cum se anunta, suntem la strand🙂.

  2. Frumos povestit!
    Frumoase fotografii!
    Vara frumoasa in continuare😉

  3. 🙂 ce faina plimbare… Oare eu ‘oi avea voie sa mananc langosi? … nu cred… dar ma consilez cu gandul ca ale voastre au fost bune.😉

  4. Langosi? Wow! Dar ce origine au defapt?
    Ahh, ador sentimentul ala de turist😀.

    • Oana, sunt de origine ungureasca. Cei mai buni langosi spune sotul meu ca a mancat in targ in Ungaria🙂. Eu tin minte ca mancam in oras la noi, se faceau la piata la placintarie dar stiu ca am mancat si in Ungaria pe vremea cand mergeam la ei la stranduri🙂.

  5. multumesc mult pentru link . Pur si simplu m-am emotionat cand am deschis pagina aceasta . Mi-a trecut un fior de placere prin mine cand am vazut lalele acestea si in plus cand am realizat ca esti diasporeanca :)) la fel ca si mine . Ma bucur sa trec pe aici pe la tine😉 Sfarsit de saptamana fain!

  6. Multumesc de vizita. Lalelele sunt din gradina noastra, au ramas aici pe blog de atunci…
    Da, locuim in Suedia de 4 ani imediat, pe o insula care se numeste Gotland.
    Eu am ajuns la tine chiar inainte de intamplarea cu boala si de atunci te citesc frecvent. Ma bucur enorm de evolutia pozitiva. Ne mai citim. Un we frumos si voua!

  7. Frumos, vreau sa merg acolo la LANGOS .

  8. Ce locuri superbe!!! Mi-ar place si mie sa ma mut acolo :))!!!!

Lasă un răspuns

