16 comentarii

ademeneala

Am promis ca revin cu poze cu barcile sezoniere din portul mic, le pun mai jos si va spun ca sunt pe post de ademeneala. Ca sa veniti in vizita pe Gotland. Dar…vara!🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

16 comments on “ademeneala

  1. Hehehe, foarte furmos! Pupici!

  2. Mihaela, noi venim cu siguranta vara viitoare🙂 Gata, suntem super-ademeniti!😀

  3. Oh ce frumos! Parca e la Saint Tropez. Tocmai am framintat pentru langosi, iti dau reteta sigur, sa vad intii cum ies astia, ca am facut mai demult dar nu scriu retete, nu cintaresc, fac totul la ochi. Si am framintat mai mult sa fac si o piine, ca eu nu am chef sa ies si nici sotul sa cumparam piine si am ramas in pana, mai am numai doua felii.
    Am pus ligheanul afara ca e f. cald, sa creasca. O sa fac si poze cind sint gata.

  4. Miha de e numai vara putem veni in vizita?Iarna ne ingheta nasurile, asa-i?😀 Frumoase tare pozele si eu as veni definitiv intr-o vizita…

    • Pai vara e cel mai frumos, e minunat cu zilele astea luuuungi, cu noptile care nu sunt nopti…si daca vrei si plaja si baie in mare sau piscina. Vara fiind mijloc de iunie pana in mijloc de august in principiu. Mai speram la vara pana la mijoc de august, dar dupa saptamana medievala se face pustiu si nu mai e atat de cald incat sa poti face baie in mare(desi uneori da…depinde de an) iar piscinele se inchid.

      Iarna e ziua scurta, nu numai ca uneori e ger(destul de rar) si zapada cat casa(ultimii doi ani). Poate fi ploios dar nu ai ce face si daca e soare…e lumina de la 9 dimineata pana la 14 dupamasa…si bate foarte tare vantul…nu e vreme de facut excursii…

  5. Ce frumos! Nu trebuie să ne ademenești de două ori! Parcă am mai văzut eu o rețetă de langoși la tine. Mă duc să o caut în arhivă.

  6. hmmm! arata tare bine ! numai sa se faca theodora bine , adica vara viitoare😀 Am planuit un circuit al Europei , se pare ca nu ar trebui sa ratam Suedia .😉

    • Alm da, cel putin Gotlandul e special, merita vizitat daca il puteti include in planuri. Sunt si alte locuri in Suedia care merita vazute, in special Stockholm si Uppsala, dar si orasele mai mici si zone in natura…lacuri, munti(in partea spre Norvegia). Noi inca nu am apucat sa vedem Suedia, am fost insa in Norvegia care e superba iarasi. Cred ca Scandinavia merita un concediu intreg, e cam greu de inclus intr-un circuit european…dar aveti tot timpul.🙂

  7. De venit sigur venim – nu stim cind – dar ne primesti fara yacht ?🙂

Lasă un răspuns

