8 comentarii

la baie in cartier

Avem aici in cartier o piscina faina, cu apa incalzita, facem 5 minute cu bicicleta. V-am mai povestit de ea. E o minune pentru noi, iar de zilele astea cu soare trebuie sa profitam din plin. Desi sunt 20 de grade abia, la soare e cald tare si vremea e perfecta pentru stat la soare si imbaiat. 2 euro pentru copil, 3 pentru adult. Daca adultul nu face baie, nu plateste. Sunt multi parinti care vin cu copiii si nu au chef de intrat in bazin. Supravegheaza copiii de pe margine sau stau la soare. Nu ma intrebati cum stiu tinerii aceia care vand bilete(vorba vine, ca nu primim niciun bilet, ceva rarisim pentru Suedia), merge totul pe buna credinta ca mereu. Intr-o dupamasa am ajuns la ora 17 la piscina, Silvia si cu o prietena de-a ei s-au trezit pe la 16.30 ca vor sa „bada” adica sa se balaceasca. A fost gratis, inchideau la 18 si ne-au zis ca nu ne mai taxeaza…

In zilele cand sunt acasa, asa cum e din nou azi si maine, mergem pe la pranz si stam cam 3 ore. Balaceala curata, mai ales de cand Silvia a invatat sa sara in apa, are curaj sa fie singura in bazinul adanc si mai nou are si ochelari de scafandru cu care inoata perfect pe sub apa si a invatat sa se scufunde. E o adevarata nebunie, toti copiii fac asta…mereu ne intalnim cu colegi de scoala, de clasa, deh…e piscina cartierului :)). In restul zilelor va spuneam ca merge cu scoala si nu poate intra in partea adanca a bazinului. Deci profitam si de asta cand mergem impreuna🙂. Fotografiile sunt proaspete, de azi!

Această prezentare necesită JavaScript.

8 comments on “la baie in cartier

  1. E foarte bine ca a invatat sa inoate. Nu mai stai cu frica pentru ea.
    Frumoasa piscina si aveti temperaturi suportabile, nu ca la noi. Imi place cum ii sta lui Silvia cu ochelarii!

  2. Da, cum spuneam aici e obligatoriu sa stie sa inoate. A reusit sa invete singura, cu noi doar, fara lectii suplimentare desi pentru a-si insusi tehnica e posibil sa fie nevoie de cateva lectii de inot.

    Piscina e draguta, e mica dar comoda pentru noi. iar temperaturile da, imi plac si mie…pacat ca trec repede…
    Silvia e haioasa cu ochelarii, mersi!🙂

  3. Foarte frumoase pozele, ma bucur ca aveti la indemana o piscina care va este pe plac si puteti profita inca de vacanta.

    • Multumesc Roxana…e o adevarata incantare sa avem piscina aici si copiii nostri se pot bucura de ceea ce noi nu am avut pana acum…profitam din plin, mai e putin si reincepe nebunia la noi…

  4. Eu stiu sa inot dar imi e frica de apa…. in piscina mare in care sare Silvia sigur nu m-as baga. Poate de asta im doresc ca gaza sa invete sa innoate, poate chiar sa faca inot de performanta.

    • Ceska e ciudat ca ti-e frica de apa daca stii sa inoti, de obicei atunci trece frica…eu nu ma bag cu capul sub apa dar cred ca imi iau si eu o masca de scafandru ca sa trec si peste asta…am incercat snorkling in Egipt si la inceput a fost horor, nu stiam sa respir, ma inceam…e nevoie de exercitiu…dar e fascinant sa vezi sub apa, Silvia de asta a lasat toata groaza de a baga capul sub apa deoparte. Acum zice ca nu mai poate altfel si a inceput azi sa se bage fara masca, tinandu-se de nas si cu ochii inchisi…:).

  5. 20 de grade?? :)…hahaha…asa e iarna la noi si nu e nimeni in piscina sau pe plaja…!!!! Ce bucuroasa e Silvia si ce neinfricata sare in apa :)! Ah…va invidiez pentru mersul pe biciclete🙂

    • Pai la noi la 28 de grade e canicula🙂. Si e raaaar intr-o vara…ce sa asteptam?
      Da, Silvia si-a dat drumul nesperat de bine vara asta la scufundari si inot, de una singura.🙂
      E super cu biciclitul! Nu stiu ce faceam vara asta ca am zile de weekend cand incep munca la 7. Eu nu conduc, autobuse nu sunt atat de devreme…ramanea taxi? Asa ca e bicicleta, inviorarea de 30 minute de dimineata :)).

Lasă un răspuns

