4 comentarii

scriu

Am luat o mica pauza aici, pentru ca scriu dincolo. Fiti pe faza, abia am inceput🙂.

Asta pe langa zile pline de soare la piscina si muncit. Revin saptamana viitoare, cand e Saptamana Medievala, sa va povestesc de anul acesta.

4 comments on “scriu

  1. Abia asteptam Saptamana Medievala! Ba chiar avem si-o dorinta, de data asta: te roaga Albert ca, daca-ti iese-n cale vreun cineva imbracat in cavaler, sa-i faci o poza🙂
    Eh, uite c-am facut-o (ti-am transmis dorinta lui, am acuma dovada negru pe alb – si sa nu crezi ca nu ma verifica😀 ). A ramas cu o fixatie razboinica de la Viena de asta iarna, dupa ce s-a extaziat la Muzeul armelor. Iar Mosul vienez a venit cu o platosa si doua sabii (zau ca duc dorul mosilor pasnici de-altadat’). Inca le mai caram cu noi in parc, spre bucuria copiilor si spaima parintilor😀

    • Huh, cam greu cu cavalerii, dar am sa caut🙂. Sunt la turnir, cavaleri calareti. Restul sunt tarani, negustori, localnici🙂. Insa daca ajung la turnir am sa incerc o fotografie de aproape.

      Si pentru ca am uitat sa iti spun despre fotografii la un comentariu anterior, o fac aici. Pe facebook le poti vedea, daca esti logata.🙂

  2. Hej! Am fost prin IKEA si ce crezi ca au ei de vinzare ? Masa SALMI. Deci esti o celebritate suedeza nu doar printre romani, ci si printre ei !😀

    • Ah, ma duc sa le cer licenta, e numele MEU! :)) haha, chiar nu am stiut, ma duc sa o caut si eu pe site sa vad cine e tiza mea🙂

Lasă un răspuns

