9 comentarii

dimineti lenese…


Diminetile mele preferate sunt cele in care pot sa deschid ochii, sa vad lumina strecurandu-se prin jaluzeaua de lemn si sa ii inchid la loc, continuandu-mi dulcea leneveala. Atunci cand diminetile nu ma obliga sa deschid ochii de tot si sa sar din pat la auzul alarmei de desteptare…

Nu, nu sunt multe dimineti din acestea, mai nou nici we-urile nu imi aduc aceasta placere ci si mai „rau”: trezitul la 5.30 pentru ca la 7 sa fiu pe baricade in laborator. Dar nu e ceva nou…au fost ani…vreo 13 in care am lucrat ritmul asta si 5.30 era ora mea de trezire si atunci. Doar de aproape 4 ani am descoperit cat de mult imi place sa lenevesc in asternuturi. Si asta pentru ca sunt o pasare de noapte…nu pot si pace sa ma culc mai repede de ora 23, 24…iar 5-6 ore de somn pentru mine sunt putine. Rezist o zi, doua…dar deja in a treia oboseala isi spune cuvantul.

Si totusi in graba diminetilor am timp de aruncat un ochi peste site-uri, de un mic dejun rapid de cereale si o cafea aburinda cu lapte. Asta si cand sunt acasa si cand sunt plecata…caci de o vreme si pentru o vreme inca, multe dimineti de ale mele vor fi in alta parte si din pacate singura…astept cu nerabdare timpul cand toate astea vor fi amintiri…

Diminetile mele de acasa sunt completate in majoritatea cazurilor de leneveala in trei…cu Silvia cuibarita intre noi lenevim pana manutze ne mangaie pe par si ne roaga sa ne trezim. Atunci pleoape somnoroase inca, cedeaza rugamintilor. E oricum un mod placut de a te trezi, nu?🙂

Mi-a placut mult leapsa aceasta de la Svea si incerc sa o dau si eu mai departe…Daca Anda, Gina, Oana si Bianca au chef sa scrie despre diminetile lor, le predau cu placere.

9 comments on “dimineti lenese…

  1. Mmmm, frumos povestit! Mai ales finalul… Mmmmm… Pupici!

  2. O, da, cu cea mai mare placere, sper sa am timp sa o postez, este o leapsa foarte frumoasa🙂

  3. Si pe mine tot „manutzele” ma trezesc dimineata… pe la vreo 6, daca am noroc. Copilul meu e foarte matinal, rar doarme mai tarziu de 6. Iar eu, desi ma chinui de ceva vreme sa ma predau mosului Ene mai devreme de miezul noptii, nu reusesc. Si nici mosul asta nu e prea insistent😀

  4. nenea ala de pe pagina ta arata ca si mine in fiecare dimineata…atat numa ca io beau cafeau la lucru’ asa ca ma gandesc ca asa arat si la lucru’ lol….pumpici

  5. […] ceva vreme am primit de la scumpa de Salmi o leapșă, așa că trebuie să scriu despre diminețile mele așa cum or fi ele. Și am ce scrie […]

  6. […] şi Mihaela m-au provocat cu două lepşe drăguţe. Vă mulţumesc, voi răspunde în curând. Zina, sunt în […]

  7. […] zi liberă legală ) eu vă povestesc cum arată diminețile mele, pentru că așa îmi cere Salmi. Povestesc și eu despre ce se întâmplă de luni până vineri pentru că în weekend nu există […]

Lasă un răspuns

