5 comentarii

din nou turisti

Vara se apropie cu pasi inceti de finalul ei din acest an. Cand incepe Saptamana Medievala, stii ca mai e o saptamana de turism, apoi linistea se reasterne si zilele insorite care urmeaza sunt calme si pline de spatiu :). Dar nu despre asta vreau sa va vorbesc azi ci despre(din nou, oare a cata oara?) despre cum suntem turisti la noi in oras.

Ieri am iesit la un magazin de pantofi dar am ramas surprinsi de populatia din oras si am hotarat sa mergem sa vedem si noi orasul vechi si sa cumparam godis(dulciuri) de la un magazin care e deschis numai vara…Pe drum am admirat locuri cu terase deschise vara, am ramas uimiti de cat e de animat orasul, parca nu ne vine sa credem ca il vedem asa…Am vizitat cu ocazia asta si doua biserici medievale, foste catolice si distruse atunci, prin sec. 13 parca, atunci cand nemtii i-au convertit pe suedezi la protestantism. Bisericile sunt pastrate asa in ruine, cum au fost gasite si „conservate” asa. Intr-una ne-am urcat pe o scara interioara care a facut turul bisercii…apoi am urcat intr-unul din turnurile zidului de aparare care inconjoara orasul medieval si am admirat lumea care statea la cina pe iarba. Am luat si noi pranzul pe o terasa, cu turistii si am ajuns la sfarsit pe malul marii sa ne bucuram de soarele in apus.

Azi am fi vrut sa mergem la targul medieval, dar a plouat din pacate…nu-i bai, e abia prima zi!

Pana atunci va las cu fotografiile de ieri:

Această prezentare necesită JavaScript.

Si ca sa nu va plictisiti :)) va trimit si la poze medievale de azi.

Ah ce as tine vara aici, o vesnicie…oare nu stie ca e preferata mea, sa nu plece?

5 comments on “din nou turisti

  1. Foarte frumoase fotografiile, multumim! Vara voastra acolo arata tare bine, inteleg ca vrei sa o pastrezi 🙂

  2. Foarte placuta plimbare!
    Multumim!
    O vara placuta in continuare 😉

  3. Multumesc pt. toate pozele! Le-am admirat si pe cele cu subiect medieval. Foarte frumoase!
    O vara frumoasa in continuare!

Lasă un răspuns

