9 comentarii

azi…

…dupa munca am ajuns la piscina, am si scris si am facut våfflor pe care le impart cu voi.

pofta buna!

9 comments on “azi…

  1. biciclit, inot… dupa atata efort e si normal sa te rasfeti cu un asemenea desert. Arata tare bine.

    • Biciclitul m-a stors azi, a batut tare vantul la intoarcere…am mers la piscina pentru Silvia, eu nu am inotat, nu am mai avut putere :). Dar da, mi-am recuperat energia(si caloriile ;)) cu desertul(care a fost cina de altfel :).

  2. Miam, miam 😉
    Multumim frumos!

  3. Ah, ce bine arata.
    P.S. Am facut leapsa :).

  4. Bun, foarte bun, mereu faci bunataturi 🙂

  5. Chiar ca m-ai topit cu asta…:)

Lasă un răspuns

