40 comentarii

datorie

Am ramas datoare cu vesti despre sanatatea mea.

Despre ecografia la fiere: a fost OK, in sensul ca medicul nu a gasit piatra, nu a gasit nimic in neregula cu mine. Analizele iesisera bine. Desi mi-a mai fost rau in dum spre Ro(dupa ecografie) chiar pe vaporul care ne trecea spre Polonia, mi-am revenit incet incet si pot manca de toate acum. Sa fi fost stresul totusi, pe care nu l-am simtit dar tot a fost…medicul mi-a spus ca pot fi multi factori care cumulati sa ma faca sa ma simt rau. Acum trebuie sa reiau totul si mi-e cam groaza sa nu inceapa din nou problemele mele. Incerc sa le iau acum pe toate asa cum vin, drumurile cu scoala si cu departarea de ai mei la pachet, sa ma gandesc ca totul se va termina la un moment dat si ca fiecare zi care trece ma apropie de asta. Trebuie sa termin scoala, trebuie!

Despre biopsie: a fost reusita, medicul e un tip tare de treaba, isi cerea scuze ca tine atat de mult(a fost vreo 45 de minute) ca nodulul e tare incapatanat si nu se lasa patruns. Asistenta o dulce dulce, m-a tinut de mana si m-a mangaiat cat medicul „mesterea”, desi eu nu simteam nimic(mi-a anesteziat pielea sa nu simt intepatura cu acul gros si a fost perfect). Ma intreba din cand in cand daca e OK, daca rezist, daca nu am ce stiu eu ce senzatii…ce mai, am fost rasfatata🙂.
Dupa doua zile am primit acasa un anunt cum ca peste 10 zile intre orele 10 si 11 dimineata am programata o convorbire telefonica cu dr-a de la „circa de sani”(stiu, suna ciudat dar nu stiu cum sa traduc bröstmottagningen). Ora aceea(m-a sunat chiar inainte de ora 11) am stat ca pe jar. Eram la serviciu si nu mai stiam cu ce sa imi ocup timpul(era cam linsite) sa nu ma gandesc…
Cand mi-a dat vestea: „rezultatul arata bine, adica nodulul e benign” nu mai puteam de fericire. Mi-a spus ca discutiile cu chirurgul au dus la concluzia ca nu e de scos, dar daca eu sunt nelinistita in legatura cu nodulul, il scoatem. Am intrebat-o care e riscul ca acesta sa se transforme int-unul malign, mi-a raspuns ca nu exista acest risc. Singurul risc care exista este sa creasca in marime si atunci trebuie scos. Dar ca pana e asa mic si nu deranjeaza, recomanda sa il lasam in pace. Il vom tine sub observatie(mamografii mai dese, cam la 6 luni in loc de un an jumate cum e normal) si atat. Sa nu imi fac griji, sa uit de el dar daca am orice nelamurire sau ingrijorare sa o sun. Scurt si cuprinzator, asa vesti sa tot dai si sa tot primesti.

Deci sunt nou-noutza, gata de un nou an.🙂 Mai am trei zile de munca, apoi ma relaxez cateva zile si astept pozitiva ce ma asteapta.

40 comments on “datorie

  1. Mihalea ma bucur de vestile bune.Sa stii ca si eu am avut o perioada de stress si aveam stari de rau si credeam ca e de la fiere.Ai grija de tine si vorba ta en dag i taget..ca altfel ajungem la balamuc..Pupici si numai bine

  2. ce ma bucur ca ai adus vesti buna, sa auzim numai de bine, sanatatea e cea mai importanta.Si nu te mai stresa, ia-le mai cu calm pe toate ca tot acolo ajungi! pup

  3. Bine ca a iesit Ok rezultatul!
    Sper ca si starea de rau s-a datorat stresului, mie mi se intampla des
    Multa sanatate si optimism (care te caracterizeaza, de altfel)

    • Multumesc, citesc ca e destul de des asta cu stresul…
      Da, ai dreptate dar nu stiu cum se face ca in cazul asta optimismul meu se apropie de nivelul genunchiului broastei. Incerc sa ma mobilizez si sa nu ma mai plang atata, dar nu prea imi iese😦.

  4. mimnunat, Doamne ajuta in continuare!! ce ma bucur!!!

  5. Ce ma bucur pt tine!!!!!!! YUPPPIII!!!!! „Mobilizeaza-te” ca eu te astept cu drag in Kalmar daca cumva ai impresia ca aici esti singura si nimeni nu te asteapta cu drag!🙂

    • Ah, daca ai stii ce bine imi pica vorbele tale! Pentru intalnirea cu tine, abia astept si eu sa ajung in Kalmar. Mai ales ca ma astepti🙂. Te pup, dau de veste cand ajung, nu scapi de mine :)).

  6. Ma bucur sa aud ca esti bine. Stiu cum e cu stresul, ma omoara si pe mine. Si eu trebuie sa merg sa imi fac niste analize saptamina asta. (sper sa fie bine si la mine)
    Te pup si sa ai o saptamina usoara…pacat ca scoala nu e pe insula sa fii mereu acasa cu ai tai. Citeodata mai trebuie sa ne si sacrificam pentru cite un scop….

    • Ah, imi pare rau sa citesc…tin pumnii sa fie bine si la tine.

      Da, e mare pacat…daca scoala ar fi aici pe insula, nici nu as avea nici un stres, caci altfel e frumos, imi place ce invat. Drumurile si distanta ma omoara…dar am sa le iau mai usurel, ca nu rezolv nimic…

  7. oh, nu am timp foarte mult in aceasta perioada sa citesc si postari mai vechi , dar cred ca o sa ma uit deseara pe aici mai bine . Iti doresc putere si intelepciune ca sa-ti gestionezi sanatatea . Eu am ceva experienta in treaba asta , probabil si de aia am ramas foarte sensibila mai ales la cuvinte ca – noduli, biopsie, analize nush de care ……:) mai vb ! ai grija de tine >:D<

  8. Super! Ce ma bucur! Asa vesti, da! Stiu ca e usor de zis, greu de facut si ca nu tine de noi, cand ne stresam maxim! Oricum ti s-a luat o piatra de pe inima, asa ca totul va fi ok, chiar daca incepi din nou scoala! Gandeste-te ce bine va fi pe urma, mai ales ca esti pe drumul care trebuie si-ti place! Multi pupici!

    • Multumesc mult svea!
      Da, atunci cand cineva mi-a spus ca poate de la stres ma simt rau eu am zis…stres? Dar nu am fost stresata…adevarul e ca nu am simtit nimic, decat greutatea aceea sufleteasca si amareala cand iar trebuia sa plec, bucuria imensa cand veneam acasa…era asa ca de la cer la pamant, niste sentimente prin care nu am trecut niciodata…probabil ca asta a fost. Apoi au fost examenele, laboratoarele si toate adunate, cred ca am trecut prin toate astea fara sa imi dau seama cat m-am consumat. Va trebui sa am ganduri pozitive ca sa rezist la ce ma asteapta…dar stii si tu foarte bine despre ce vb. Si da, drumul si mai ales finalul lui trebuie sa-mi dea aripi. Clar!

      Te imbratisez, multa multa bafta!

  9. Din cand in cand ma intrebam si eu ce ai mai facut cu aceasta problema, daca ai aflat ceva, daca ai facut punctia. Ma asteptam cumva sa fie ok, dar acum ca ai confirmat ma bucur foarte mult pentru tine. Stiu prin ce ai trecut, dar inca tot e bine ca ai facut acest lucru in conditii mult mai bune decat in romania. experienta mea a fost asemanatoare ca procedura, dar diferita ca senzatii: durere a fost, doctori care si-au dat cu parerea fiecare altceva , rezidenti cu gura cascata in jurul meu, ce sa mai , o experienta de neuitat, noroc ca doctorita era o draguta, ca si a ta.
    Dar totul e bine cand se termina cu bine si au dreptate multa fetele: incearca sa iei lucrurile mult mai usor. De multe ori ma trezesc asteptand calma la un ghiseu in timp ce toata lumea in jurul meu se agita. cand ajung in fata si doamna care treb sa ma serveasca parca gafaie de agitatie ii spun sa nu se grabeasca, ca eu am timp. se uita lumea la mine ca la urs: mai exista oameni care au timp si nu se grabesc? uite ca eu asa sunt si nu e rau deloc: tot acolo ajung si aproape intotdeauna la timp:).
    Multa sanatate iti doresc si tie si minunatelor tale fete.

    • Imi pare rau de experienta ta…a mea nu a fost deloc traumatizanta, chiar placuta trebuie sa recunosc, atat cat poate fi in conditiile date.

      Da, trebuie sa iau lucrurile asa cum vin, nu le pot schimba. Eu sunt calma si optimista de felul meu, nu stiu de ce am ajuns sa fiu asa cu suisuri si coborasuri in situatia asta. Trebuie sa ma mobilizez. Multumesc de sustinere.😉

      Sanatate si tie, multumesc mult.

  10. astea da vesti bune!! Felicitari. Ma bucur nespus pentru voi si iti tin pumnii ca pe viitor sa primesti numai vesti bune de la medici!😉

  11. Ma bucur mult ca esti bine!!!!!!
    Cu nodulul exact asa a fost si la mine, exact acelasi sfat l-au dat.
    Din pacate o prietena n-a fost asa norocoasa, saptamana viitoare incepe radioterapia…😦

  12. Ne bucuram mult de vestile bune!
    Va dorim numai bine si o vara frumoasa in continuare😉

  13. Eram sigura ca va fi bine, grozav!!
    Putere si forta pentru ce te asteapta, haide, ca incet incet va trece si asta, ai sa te vezi absolventa!
    Poate suna ciudat, dar sa stii ca in afara de faptul ca te admir pentru curajul tau, sunt cumva mandra de tine, asa … :P!
    Pup cu mare drag si bucurie ca vestile despre sanatatea ta sunt bune!

    • Alina, multumesc de sustinere si de cuvinte. Sunt si eu mandra de mine, dar mai am de muncit…si de asta vorbele tale pica la fix! Te imbratisez, ma bucur ca la voi vine primavara, ma voi delecta cu fotografiile tale, pe cand la noi se face tot mai intuneric…

  14. Ma bucur pentru tine ca ai vesti bune. Sper si chestia cu bila sa fie doar datorita unui stess nejustificat si pe care sa nu-l mai resimti in viitor. Salutari!

  15. Chiar ma gandeam ce s-a mai intamplat, dar nemaidand nici un semn de viata, m-am gandit ca esti bine. Acum ca este confirmat ma bucur foarte mult ca esti sanatoasa si ca ai scapat de o grija, eu zic ca e cea mai mare. Mult curaj si succes in continuare, timpul trece repede (din pacate), eu am terminat vara asta, cine stie ce idei imi mai vin. Te imbratisam cu drag si pupam fetele (pe toate!)

    • Irina da…asa cum spune vorba „no news, good news…” ai avut dreptate de data asta. Daca scoala mea ar fi aici pe insula, ar fi cel mai simplu lucru…pe mine nu stresul cu scoala ma „omoara” ci drumurile si departarea de ai mei…:( . Va imbratisez si eu pe toti, cu drag.

  16. Ce ma bucur! Acum respira usurata🙂.

  17. Vesti bune, Mihaela! Ma bucur mult pentru tine, pentru voi. Incepi un nou an scolar cu moralul ridicat, conteaza mult. Succes si atitudine pozitiva in continuare!

    • Anda multumesc, sigur conteaza…nici nu pot sa ma gandesc ce insemna sa trebuiasca sa fac tratamente si sa mai am putere sa merg la scoala…
      Succes mult si voua!

  18. Cât mă bucur, dragă Salmi!! Să fie într-un ceas bun!!
    Relaxează-te, plimbă-te ori de câte ori ai timp și , mai presus de toate, gândește pozitiv!!

    Trebuie să termini școala!!Cred că problema asta îți va da și energie!!
    Ai o familie minunată, un tonus foarte bun! Dumnezeu să vă ajute!!

    • Gina, asa sa fie! Incerc sa gandesc doar pozitiv, sper sa reusesc…si e clar ca trebuie sa termin scoala, nici nu ma gandesc altfel…

  19. Ma bucur mult pentru vestile bune! Numai de-astea sa primesti de-acum.:*🙂

  20. Super!!!🙂 Ma bucur din suflet pentru tine :))!!!

Lasă un răspuns

