13 comentarii

timp. pentru mine, pentru noi

De azi pana vinerea viitoare am timp. Pentru noi, pentru mine. Program aglomerat dar decat sa ma uit la pereti…:).

Azi am facut lasagna. Miroase demential in bucatarie, in casa…mergem imediat sa degustam.
Am avut o convorbire de cateva minute cu sefa laboratorului, mi-a multumit pentru ajutorul din aceasta vara, am stabilit ca poate mai gasesc portite sa lucrez pana vara viitoare(ei ma vor de Craciun dar nu cred ca voi putea…) si cu siguranta vara viitoare am locul asigurat. Am primit si un cadou, o imbratisare si un zambet larg. 🙂

Maine mergem in oras, eu si fetele. In principal sa cautam bicicleta noua(sunt firmele care au inchiriat biciclete asta vara…hahaha, asa e, la noi vara a trecut. Nu ca ar fi toamna, dar nici vara nu mai e, decat teoretic, adica dupa temperaturile suedeze :)) dar si mergem sa cercetam magazinele, nu am mai petrecut demult o zi in oras. Sunt sigura ca vom ajunge si sa papam ceva bun de la cafeterie(gen cofetarie dar putin altfel, acolo unde va scriam ca a avut Diana PRAO).

Sambata avem kräftskiva cu vecinii. Intindem din nou cortul mare, aducem balja ca sa se scalde copiii si apoi adultii, fierbem raci si gatim bunataturi pe care le mancam apoi impreuna. Copiii vor alerga si noi vom sta cuminti la povesti, seara se va sfarsi tarziu…
Duminica ne intalnim(in sfarsit, dupa multa vreme, ne e tare dor) cu prietenii nostri romani de aici. Facem un gratar, bem un vin bun, povestim vrute si nevrute…

Luni merg sa imi schimb ceva la frizura…

Marti incep fetele scoala, emotii…

Miercuri particip la un cros, crosul donatorilor de sange. Noi suntem organizatorii, startul se da de pe stadion…eu am ales sa merg 5 km, nu sa alerg. Dar nu conteaza asta, toti participantii sunt castigatori.

Joi nu am nimic planificat.

Vineri lucrez dupamasa. Si pentru ca in acelasi timp este petrecere mare cu toti angajatii spitalului, undeva afara intr-un spatiu frumos si eu cu o colega de a mea am ales sa muncim, vom primi mancare la serviciu…papa bun :).

Sambata fac bagaje.

Duminica plec.

Intre timp am sa postez poze si vorbe despre toate astea…Zile frumoase!

13 comments on “timp. pentru mine, pentru noi

  1. Se pare ca vei avea o saptamina tare frumoasa. Lasa ca o meriti din plin. La sarbatoarea aia cu vecinii si cu racii fierti asi veni si eu, ca imi plac racii….
    De abia astept si pozele ….pupici.

    • Da, ma bucur ca va fi plina si ca nu am sa stau sa ma gandesc mai departe…le iau asa cum vin, ma bucur de fiecare zi asa cum vine…step by step :).

      Se mananca si la voi raci? Raci din aceia de rau, de apa dulce…care se fac rosii cand ii fierbi :).

      • Da sint si de apa dulce si de ocean, dar sint foarte foarte scumpi aici asa ca mincam mai rar.

        • Dada, si aici sunt scumpi…si se mananca acum in august, sunt petrecerile astea. Altfel nici aici nu se mananca…
          De apa sarata nu am mancat, la noi sunt cei de apa dulce care se consuma. 😉 Sunt convinsa ca sunt la fel de gustosi.

  2. Petrecere frumoasa si sa va distrati din plin!
    Si succes fetelor in noul an scolar! Si tie!
    Dar cred ca mai vorbim pana atunci 🙂

  3. ma bucur pentru aprecierile primite. Le meriti din plin! 😉 Petrecere frumoasa sa aveti.

  4. Sa va fie frumoasa, si petrecerea, si saptamana!!

  5. Frumos ce povestesti tu despre planurile pt saptamana viitoare… va doresc sa fie chiar mai frumoasa decat o imaginati 🙂 si plimbareala placuta peste tot!!

  6. Mersi Dana, am avut petreceri frumoase si sambata si ieri…continuam :).

Lasă un răspuns

