6 comentarii

check!

Luat bicicleta. Maine o aducem acasa si v-o prezint. Azi ploua torential, am lasat-o la vanzatori. Merge traznet!

Umblat prin magazine, facut terapia prin shopping. Cu doua mandre langa mine, va dati seama…:).

Facut lista de cumparaturi pentru maine. Tineti pumnii sa se opreasca ploaia…ar fi frumos sa avem soare, dar cica nu prea sunt sperante…

Voi incerca sa scriu un post despre nervi tipic romanesti in Suedia. Caci se (mai) intampla si aici…

6 comments on “check!

  1. Da, se mai intampla, din pacate!😦 Sunt curioasa despre ce e vorba. Si aici ploua zdravan! S-o stapaniti sanatosi! Cu siguranta, shoppingul a fost punct ochit, punct lovit! Mai ales ca e perioada reducerilor! Pupici!

    • multumim! O voi imparti cu Diana, suntem amandoua tare bucuroase.🙂 Ai dreptate, am luat mult la reducere, de fapt aproape tot. Am mai avut si cupoane, m-am mai facut si membru ca sa mai primesc ceva rabatt🙂. Nah, am profitat si eu sa cheltui din banii castigati peste vara :)).

      A fost OK miercuri? Pupici multi!

  2. Abia astept sa o vad! Weekend placut.

  3. Ce ma bucur ca ati reusit sa va cumparati bicicleta care sa va si placa….plimbari placute.Va pupi

Lasă un răspuns

