12 comentarii

ea e!

An primit sponsorizare pana la urma si am luat o bicicleta noua, din magazin. Avantaje: garantie un an, cu service asigurat; asigurare un an(gratuita) cu posibilitate de prelungire(contra cost)…in caz de furt primesc una noua, gratuit. Plus ca e noua!

Iat-o…o cheama Monark Nina:

12 comments on “ea e!

  1. Oh e frumoasa Nina! Trebuie sa imi iau si eu una ca e sfirsit de sezon la noi si sint si aici reduceri, ca sa pot sa merg si eu cu fiimeu la biciclit…..

    • Mersi, e tare frumoasa si merge minunat! Sa te innoiesti, e minunat sa biciclesti…mie imi pare rau ca nu voi mai avea timp decat in we-uri si ca vine iarna si frigul si pana la primavara-vara va soma, ca tare am prins drag…

  2. S-o stapanesti sanatoasa, e draguta!🙂

  3. Oh,e super frumoasa….ma bucur mult ca ati reusit sa luati una noua.Sa va bucurati amandoua de ea,poate va umbla mai mult Dia acuma cu ea…tocmai bine va face rodajul:))Va pup

  4. Ce frumoasa e! Sa o stapaniti sanatoase! Pupici!

  5. spor la biciclit… si cand il depasesti pe Contador saluta-l din partea mea :))

  6. S-o biciclezi sanatoasa-

Lasă un răspuns

