13 comentarii

au inceput

Gata, s-a dat startul! Fetele su inceput un nou an scolar.

Diana s-a dus mandra cu bicicleta noua. O asteapta un an greu, ultimul de gimnaziu, cu note care conteaza(si numai ele, aici nu se da admitere ca in Ro) pentru intrarea la liceu, cu teste nationale care nu sunt usoare. Ii doresc sa aiba intelepciunea sa poata duce tot ce o asteapta, sa fie cu capul pe umeri si la fel de ambitioasa ca si pana acum. Succes mult iti doreste mami!

Cu Silvia am biciclit vesele pana la scoala. Profesoara i-a intampinat dand mana cu fiecare, au intrat in sala de clasa unde pe bancile doi cate doi(anul trecut au avut mese rotunde si stateau cate 4) era o hartie pe care scria frumos numele fiecaruia, astfel ca ei sa stie unde sa se aseze si profesoara sa ii cunoasca. Erau cate o fetita si un baietel🙂. Profesoara e noua, copiii o cunosc din vara cand au fost in sala de clasa si au stat impreuna cateva ore.
In sala canta muzica ambientala, profesoara le-a urat bun venit si le-a spus ca urmatorii doi ani vor fi impreuna(aici sunt profesori la cl. 1-3 si apoi altii la 4-6) si ca in fiecare dimineata ii va intampina muzica aceasta linistitoare. Chiar ei vor incepe apoi ziua cantand un cantecel…si asa au facut. Eu am plecat…astept dupamasa povesti.🙂 Succes si tie scumpa, va fi un an mai greu ca anul trecut, dar sunt sigura ca il vei trece cu bine.

13 comments on “au inceput

  1. Ah, emotiile inceperii unui nou an scolar… ce bine era cind eram copii🙂.
    Mult succes tuturor celor trei scolarite🙂.

  2. Succes fetelor tale frumoase… sa fie un an scolar bun si productiv si nu in cele din urma distractiv…

  3. Succes, bafta si spor! Sa fie un an bun si rodnic!

  4. Succes si bafta, la toate 3.! Ati inceput repede scoala. Eu mai am doua saptamini pina sa am emotia din prima zi de scoala a lui fiimeu.

    • Multumim mult! La noi asa incepe in fiecare an, in jur de 20 august, depinde cum pica zilele, nu e data fixa. Spor si voua, cand va veni ziua.

  5. Multa bafta fetelor! Sunt destepte si cuminti si vor avea rezultatele scontate, ca si pana acum! Multi pupici!

  6. Mult succes! Of! Ca repede a mai trecut vacanta!…

  7. Succes la scoala tuturor! Eu am emotii mari🙂, am scolarel in clasa I, asa ca suntem in pregatiri… Abia astept sa vad cum o sa i se para la scoala – gradinita nu i-a placut, de cand a inceput si pana a terminat s-a plans ca se plictiseste😀

Lasă un răspuns

