4 comentarii

la cros

Aseara am participat alaturi de alte peste doua mii de participanti la blodomloppet sau in traducere libera „crosul sangelui”. E o manifestare care vrea sa arate lumii ca e nevoie de donatori de sange, e o mobilizare pentru o cauza nobila. Participanti 2200 de persoane, conform ziarului local.

M-am inscris la sectiunea de mers 5 km(alte doua erau alergare 10 km si alergare 5 km) dar spre surprinderea mea am alergat(incet, un fel de jogging) aproape toti cei 5 km, am mers numai in portiunile de deal in urcare. Nu ma asteptam la asa ceva🙂 m-am surprins pana si pe mine cu asta. Am inceput sa alergam cu inca doua colege care tot asa, s-au inscris la sectiunea mers 5 km dar cu gandul de a alerga incet toata distanta. Le stiu, ele sunt alergatoare, adica alearga prin padure aproape zilnic. Spre deosebire de mine, care toata vara nu am facut altceva decat am biciclit 11 km la serviciu si inapoi, dar nu zilnic. De alergat am incercat, asa ca antrenament zilnic, dar nu am putut…gafaiam dupa 500 m ca o locomotiva stricata si ma dureau gambele, dar nu am incercat niciodata jogging. Iata ca am facut o noua descoperire🙂. Ca pot alerga asa, incet.

Premiile au fost multe…desigur primii trei castigatori la fiecare sectiune au primit premii, apoi au fost premii sponsorizate de diverse firme prin tragere la sorti a numerelor de pe tricouri. Fiecare echipa de cate 5 persoane au primit o plasa cu mancare sponsorizata de firma ICA, un lant national de magazine de produse alimentare(si nu numai) pe care am servit-o pe gazonul stadionului. Blodcentralen(banca de sange) a oferit sandwich-uri, banane, apa minerala participantilor si tot ea a sponsorizat tricouri si medalii fiecarui participant. Le vedeti mai jos.🙂 Si o imagine de la picnic-ul de dupa. Imagini din timpul crosului aici.

4 comments on “la cros

  1. Ce frumos! Esti tare! Esti din ce in ce mai suedeza! :)) Pupici!

Lasă un răspuns

