14 comentarii

a plecat vacanta, cu trenul in Franta…

Ca sa aiba de unde veni la vara🙂.

Deci da, back to reality cum se spune. Am ajuns aseara in Kalmar, cu bine, dupa ce vaporul s-a leganat jumate de drum ca o coaja de nuca pe valuri. Noroc ca pe ecrane rula un film si am avut ocupatie(mi-a distras atentia de la leganat) si nu mi s-a facut rau. Curios, alta data trebuia sa ma uit afara pe geam ca sa nu am probleme, de data asta a mers cu filmul🙂.

Azi e prima zi, am cursul introductiv la 14.30, pana atunci sunt libera…ce pacat ca vaporul dinspre Gotland circula numai dupamasa, puteam veni dimineata incoace. Ei, macar am timp sa merg la cumparaturi, trebuie sa ma aprovizionez cu cate ceva de ale gurii pentru saptamana asta, pe care o voi petrece aici.

Am venit mai plina de entuziasm decat anul trecut, sper sa ma tina. Incurajarile familiei si ale voastre au contat mult. Chit ca Silvia inca ma ruga ieri sa spun ca sunt bolnava si ca nu pot veni🙂, incearca si ea sa inteleaga si sa accepte ca mama pleaca peste saptamana de acasa. Ca nu avem de ales dar ca timpul trece repede.

In Kalmar e vara tarzie, cu soare bland. Abia astept sa ies la o plimbare. Deseara ma intalnesc cu prietena mea, abia astept sa stam la povesti…

O saptamana frumoasa va doresc!

14 comments on “a plecat vacanta, cu trenul in Franta…

  1. Multa bafta! Absolut, trece atat de repede iar sacrificiul merita! Tin pumnii sa fie bine! Pupici!

    • Multumesc inca o data! Si eu tin pumnii, sa ai incredere in tine, sa ai incredere ca va fi bine…ca obstacolele ce apar sunt numai si numai pentru a le depasi, pentru a ne arata noua cat suntem de puternice. Cum imi spuneai si tu: fruntea sus! Ce nu ne doboara ne face mai puternice. Pupici multi si fii pozitiva.

  2. Iti doresc un an extraordinar de bun si de usor, bafta in toate si rezistenta contra dorului mistuitor.te pup

  3. Te invidiez!Ce mi-ar place si mie sa ma plimb pe acolo,este un oras tare frumos,plin de istorie!Pupici.

  4. Iti dorim din tot sufletul un an cat mai usor – poate nu atat din punctul de vedere al dificultatii cat mai ales al impartirii materiilor pe saptamani. Mie imi place tare mult sistemul de acolo, mai ca ma bate-un gand… dar il alung repede😀 , ca dupa ce am terminat ultima facultate mi-am promis mie insami ca ma opresc! Te admir pentru tenacitate, sa vezi ce roade frumoase o sa dea pana la urma!

    • Multumesc, da asta conteaza mult…structura saptamanilor. Se pare ca e cam la fel…sunt saptamani pline, in care mai fentez cate un curs de vineri si plec joi acasa, desi usor nu e ca stau apoi sa conspectez din engleza in suedeza😦. Dar materiile sunt frumoase, imi place ce fac si asta conteaza.
      Hai, nu zice hop pana nu ai sarit! Chiar daca nu un program intreg, e posibil sa ai nevoie de cursuri la nivel de facultate, mai ales ca aici lumea se perfectioneaza incontinuu…

  5. Sa ai un an usor, frumos, sa treaca repede, repede!

  6. Iti doresc un an scolar plin de succese ! Sa stii ca nu numai ca te admir, dar te si laud prietenilor de cite ori am ocazia.

    • Multumsc mult! Eu spun tuturor ca daca vrei ceva, atunci poti, indiferent de varsta, statut si distanta…numai sa ai suportul familiei, asta e cel mai important.

Lasă un răspuns

