10 comentarii

bucurii marunte

Incerc sa ma bucur de lucrurile marunte din jurul meu:
-soarele cald de septembrie care imi mangaie fata in drum spre sau dinspre scoala, biblioteca, spital(laboratoarele de fiziologie se desfasoara acolo)…
-vantul la fel de caldut de septembrie care imi flutura prin plete…
In curand aceste doua adevarate rasfaturi de vor termina, soarele va fi tot mai putin vizibil pe cer, iar vantul se va transforma in dusman pe timpul iernii…
-intalniri cu prietene, colege, vesti bune primite de la prietene dragi…
-cateva randuri de roman citite inainte de a adormi…
-si nu in ultimul rand muzica buna…atunci cand scriu un raport de laborator…

Mi-e dor de casa, tare dor…

10 comments on “bucurii marunte

  1. Ce dor mi-era de tine, om atat de frumos !! Ce dor mi-era de ragazul bucuriei. Iti multumesc.

  2. 🙂 m-a distriat asocierea muzicii bune cu scrierea raportului de laborator. muzica buna „trebuie” sa fie pentru relaxare.🙂

    • Ah, asta e boala veche…de cand eram in liceu si invatam pentru facultate, adica mai precis faceam probleme la mate, fizica sau chimie, trebuia sa zbarnaie ceva…pe vremea aceea era radio, pe Europa Libera, si zbarnaia la propriu…era in ’89 si aceea era muzica buna pe care o aveam, cu baraieli cu tot. Acum e reloaded…nu pot sa scriu daca nu e ceva zbarnaiala…nu e o concentrare atat de mare, muzica ma impulsioneaza, cred ca ma si relaxez in acelasi timp🙂.

  3. Suntem si cu gandul si cu inima alaturi de tine. Spor la tot ce ai de facut pentru scoala! Eu am de pe-acuma emotii pentru scolarelul meu😀 … el e foarte linistit!

    • Ah Mihaela, multumesc mult! Succes scolarului, ma gandesc la voi, la tine…stiu ce inseamna sa fii mama de proaspat scolar.😉
      Promit sa scriu zilele ce vin, poate am ragaz intr-o seara…sunt tare prinsa aici in Kalmar, acasa vreau sa respir cele trei zile!🙂

  4. …sună asa de feminin si boem! Imbratisari si bucura-te de toate cate iti sunt date acum!

  5. cele mai simple in aparenta lor banalitate dau farmec, consistenta si rost multor actiuni, deprinderi ale noastre. toate bune si la inceput de nou weekend in tara cea mai respirabila din europa, dupa statisticile silvice! voi trece constant pe aici, zic! toate bune si voua!🙂

Lasă un răspuns

