6 comentarii

vorbe de copil

Nu am mai scris demult, pentru ca perlele se imputineaza, dar inca mai apar…mai ales cand se intalnesc mai multe fetite care au aceeasi experienta de viata🙂.

Intamplarea face ca mama uneia din prietenele Silviei sa lucreze la laborator. Stiti deja ca Silvia m-a insotit la laborator si stie ce fac eu acolo…asa ca ieri discutau:
-Mama mea lucreaza cu mama lui Tove la laborator, spune Silvia.
-Mmmm, aproba Tove.
-Stiti ce fac ele acolo? fac analiza la…urina!
-Bleeeeeaaaaac se aude in cor🙂. Discutia era in timpul mesei🙂.

Ovi imi cere sa ii pun si lui un pahar de cola in timp ce griluia afara. Aduc un pahar transparent de plastic la care Silvia ma intreaba:
-De ce ai adus paharul asta pentru urina ca sa pui cola in el?

Fetele ajung nu stiu cum la o discutie despre comotie cerebrala, despre sangerare pe creier…din astea…
-Cand dai cu capul de ceva, poti sa „primesti” sangerare pe creier, dar e acolo inauntru, nu se vede, spune Silvia.
-Nuuuu, spune alta fetita, atunci iti curge tot sangele din creier afara, curge pana la picioare si te umpli tot de sange…

Discutie despre ceva comedie, unde o tipa era imbracata cu o rochie haioasa cu sani mari…
-Cam asa ca ai mamei tale, spune Silvia catre prietena ei.
-Mama ta are sanii mai mari decat mama mea, ii spune Silviei prietena ei🙂.

Nah, eu radeam in surdina in bucatarie auzindu-le povestile🙂.

6 comments on “vorbe de copil

  1. pai-pai! uite-asa puii cresc si invata sa devina si ei mari, intai imaginand si descriind pe altii, apoi se trezesc in propriul trup ca incep sa nu mai incapa!
    duminica placuta, fara suc! poate supa, e diferenta de vase, doar!🙂

  2. Super tare! Si zici ca in surdina radeai? Eu as fi hohotit la greu! :)) Sunt niste scumpice, ce mai! Pupici!

  3. radeai, ca era de bine!😀 … inteleg ca asta e cam ultima generatie de perlute marca Silvia?😦 … nu-mi vine a crede ca atunci cand v-am „cunoscut” era cu doi ani mai mica! doi!

    • hehehe, pai da…:). Oh, sunt tot mai rare perlutele, asta e, copiii cresc…Uite si Maria ta ce mare e deja, eu cand te-am cunoscut inca nici nu era vorba de Maria🙂. Uh si deja si Vladimir e fecior mare. Cum trece timpul…

Lasă un răspuns

