14 comentarii

tehnica moderna

Cica e Katia pe la noi…vant puternic de pana la 20 m/s, fara ploi(cel putin la noi). Noroc ca am venit acasa luni…vapoarele circula dar nu e placut sa te balanseze pe valuri…

Da, tehnica moderna, caci despre ea voiam sa va vorbesc, ma ajuta de data asta sa stau acasa doua saptamani. O parte din cursul pe care il avem acum e comun cu cei de la farmacie. Farmacia poate studia in campus sau la distanta(norocosii, ce as fi vrut si eu!). Iar partea comuna de curs e filmata cu camera video si transmisa in direct catre cei care stau acasa…se conecteaza la site-ul facultatii si sunt si ei la curs! Sau daca timpul nu le permite sa fie in direct, filmuletele inregistrate se gasesc spre vizionare oricand pe site. Acum proful a fost de treaba si a pus filmuletele si pe site-ul nostru, a BMA(fiecare sectie are site-ul sau, nu putem intra oriunde decat unde esti inregsitrat) desi noi studiem numai in campus. Lucky me caci m-a „salvat”. Astea doua saptamani nu am laboratoare si singurele cursuri pe care le am sunt doar cu proful acesta(avem mai multi profesori care ne predau la acest curs). Nu ca as avea liber, caci de lucru am berechet! De scris rapoarte de laborator, de scris o lucrare mare, un studiu facut pe baza unor articole stiintifice(toate in engleza, e super greu pentru mine), de ascultat cursurile si luat notite, de invatat pentru urmatorul laborator de histologie(care apropo, e extraordinar!)…dar e bine. Cu toate ca muncesc in galagia muncitorilor care sunt aici zi de zi la baie, sunt acasa…

14 comments on “tehnica moderna

  1. Important este ca esti acasa! Si asta te va ajuta sa lucrezi mai bine! Succes si liniste iti doresc!

  2. Salmi, bine te-am regăsit!
    Să mă scuzi că nu te-am mai vizitat- au fost tot felul de chestii. Mai ales vacanța, în două reprize, total diferite! Și mai am un colțișor- darul fiului meu din Londra!

    Îmi imaginez cât de mult ai de lucru!!! Să-ți spun că, într-un fel , aș vrea să fiu în locul tău?? poate nu mă crezi, dar chiar așa este!!
    Știi, când suntem tineri și ne este greu, am vrea să fugă zilele cât se poate..Când te afli de cealaltă parte a „baricadei„, măsori altfel chiar clipele..ai vrea să faci/să vezi/să ai tot ce nu s-a întâmplat în prima parte..
    Din tot sufletul , îți doresc noroc, sănătate și mult succes!
    Și copilelor mult succes la școală!!

    • Da, inteleg Gina, probabil ca peste ani imi voi dori din nou sa fiu aici, imi voi aminti cu nostagie de acesti ani…sau poate ca nu. Poate ca nu as vrea sa mai fiu aici niciodata…cine stie…

      Ma bucur ca ai avut o vacanta frumoasa, ca ai fost impreuna cu baiatul tau de departe…

      Multumesc mult de urari! Te imbratisez.

  3. Mai bine in galagia muncitorilor decit in galagia petrecerilor colegilor tai.
    Spor la invatat!

  4. Indiferent de galagie, macar stii ca e contructiva si ca, mai ales, esti acasa! Si da, e mare lucru cu tehnica moderna! Si mie imi place foarte mult! Pe langa cursul de baza, m-au tentat si pe mine cursurile la distanta, cu filmulete si invatat pe cont propriu. E intr-adevar krävande, mai ales ca trebuie sa ai o disciplina si sa te tii de ele, chiar daca stii ca nu trebuie sa te duci acolo. Dar e foarte bine asa. Desi dusul la facultate are farmecul lui. Mai ales daca esti de 20 de ani si nu trebuie sa te duci doar pentru o ora jumate si sa faci pe drum 2-3. Bafta multa si pupici multi, multi!

    • Da, ai dreptate, conteaza mult ca sunt acasa…Iar in ceea ce priveste tinerii de 20 de ani, e clar ca e amuzant si „roligt” pentru ei sa fie in campus, unde e si distractie…ceea ce pentru mine inseamna studentia romaneasca :). Multumesc mult, multa multa bafta si tie. Pupici si imbratisari!

  5. Sa plece Katia de la voi fara incidente majore.
    Bafta la scoala, fata muncitoare ce esti!

Lasă un răspuns

