16 comentarii

pauza

Nu am mai scris…pentru ca nu am ce. Stau acasa, scriu rapoarte, urmaresc cursuri online si mai citesc una alta…toate in galagia mesterului care taie faianta, monteaza, vorbeste singur sau la mobil si eu stau cam ca strainul la mine acasa🙂. Dar e bine, e bine ca dupamesele suntem in liniste acasa. Ca dorm in patul meu si dimineata deschid ochii si sunt acasa. Mi-e bine.

Baia inainteaza🙂 cu pasi destul de rapizi, in doua zile mesterul a faiantat trei pereti. Poate azi termina…inca nu a venit dar si ieri a venit dupa ora 10 si a plecat dupa ora 17. Fara pauza de pranz ca ma sterseaza si pe mine…nu pot manca in liniste🙂.

Afara ploua a toamna desi de pe geam inca arata ca vara…frunzele sunt inca verzi in pomi, dar vine ea toamna colorata in curand, mai sunt 2 zile si e echinoctiul, vine pe nesimtite asa, ca in fiecare an… Toamna a adus si mai aduce emisiunile dragi la tv, seriale preferate si stam mai mult in casa. Coacem prajituri si facem clatite, cuptorul emana din ce in ce mai multe arome si caldura. Se intuneca la 19.30 deja, si noaptea va creste vertiginos pana la Craciun…weekend-urile vor fi mai mult casnice sau eventual la piscina, la miscare. Si uneori dumincile cu drumuri.

O toamna frumoasa fiecaruia dintre voi!

16 comments on “pauza

  1. Ce dor de prajiturit mi-ai facut. Papanasi scrie pe mine😀.

  2. nu stiu daca am apucat sa iti spun vreodata, dar…. imi e asa de drag de tine! Mai ales cand scrii asa linistit si frumos… si a toamna.

    • Roxi, sunt onorata, ma faci sa rosesc…nu sunt decat un om simplu fara veleitati scriitoricesti. Scriu din inima si ce simt…multumesc mult de tot!

  3. Are dreptate Roxana, scrii asa linistit si cu miros …de prajituri si parca simt si aerul de toamna, de ma linistesti si pe mine, din zbuciumata mea viata! (am o fire repezita, mama mea mereu imi spunea, cred ca te-a zmuncit popa la botez!)

    • Multumesc, sunt onorata de atatea complimente, nu ma asteptam🙂. Am invatat calmul sa stii, eram si eu mai agitata in „tinerete”🙂. Mi se datoreaza sotului si tarii unde sunt, aici toti sunt calmi…

  4. Da, ta det lugnt scrie pe poporul suedez lol Si are atat sens pozitiv, cat si negativ, uneori :))
    Ai scris frumos, intr-adevar, in armonie cu realitatea… Bafta la scoala si o toamna cat mai colorata cu multe impliniri. Si nu ma refer doar la baie, aici :)) Pupici

  5. Putere de concetrare sa ai in toata galagie, hai ca avanseaza destul de bine:).
    Ce bine ca va aduce toamna cadou emisiuni preferate eu chiar nu gasesc la ce sa ma uit aici la noi:( rareori deschid televizorul.

    • Roxana multumesc mult, da…avanseaza frumos baia, am sa pun maine dupamasa poze🙂.

      Emisiuni sunt multe, cateva interesante…ne uitam de ex. si la Idol, ne place…dar si la altele mai „culturale” ca sa spun asa. Dar in we-uri caci eu in rest nu am tv. Ma mai uit la emisiuni inregistrate de pe site-urile televiziunilor, ce nu apuc sa vad in direct. Si serialele care incep in curand…abia astept!

  6. Hehehe Eu tocami am postat pe blogg dupa cred ca 2 luni

Lasă un răspuns

