8 comentarii

Ghici

Sa daca tot mi-am facut de cap azi in bucatarie si am facut trei feluri de mancare, toate trei la prima „infatisare”, sa ma laud cu desertul. O prajitura asemanatoare cu cremesul, dar putin altfel crema. Deasupra o glazura facuta din zahar pudra, putin unt si pulpa unui fruct exotic. Va dati seama ce fruct e? E foarte aromat, acrisor.

Prajitura e delicioasa!

8 comments on “Ghici

  1. Nu-mi dau seama!😦 Dar sa pui reteta! :))

  2. E kivi? Vai da gospodina esti! Mi-ai facut intii pofta cu supa aia care nu o pot face si acuma pofta cu desertul asta!

    • Nu, nu e kiwi.🙂
      Pai am stat acasa azi, se vede :)). Doar am fost cu bicicletele putin la plimbare. Hai ca faci maine supa daca ai de unde lua ingredientele…:).

  3. Passion fruit!🙂 yum yum!!

  4. dupa bobite , eu zic ca e rodie

  5. rodie? arata bine si vreau reteta:))

  6. Daaaaa, Alina asa e! Fructul pasiunii.

    Vine si reteta, intr-un post separat.🙂

Lasă un răspuns

