8 comentarii

melodia de sambata

Zilele trecute mi-am instalat spotify. Da, am descoperit si eu gaura la macaroana o sa spuneti :)) dar tehnica patrunde mai greu la mine…nu va spun cat am refuzat sa imi cumpar un telefon mobil „destept” adica cu toate cele in el, dar acum ca il am ma intreb cum am putut fara el? :)) Spotify asta pe langa ca poti asculta orice artist, orice album, oricand, la orice ora…mai e instalat si pe telefon si pot asculta offline muzica salvata…genial! Asa ca de cateva zile mi-am unplut placerea de a-l asculta pe Lars Winnerbäck. Stiu ca nu va spune multe, e un artist suedez cunoscut doar pe aici pentru ca ccc canta numai in suedeza. Daca nu v-ati plictisit de cantaretii suedezi, vi-l recomand. Melodia mea preferata e Elegi(Elegie) dar are multe care imi plac…de fapt cred ca toate. Am ascultat trei dintre albumele lui si sunt speciale. A cantat in duet si cu Melissa Horn, o melodie superba.

Promit sa revin si cu o postare despre baie, sper sa reusesc zilele astea. Avem multe de facut…Diana e model la parada modei de azi din oras, reprezinta magazinul unde a avut PRAO saptamana asta. Apoi azi sunt „zilele orasului” si e ziua si noaptea muzeelor deschise, sunt toate deschise pana maine dimineata, gratuit. In plus sunt deschise si toate bisericile ruine din orasul vechi, turnurile medievale, e singura zi din an cand sunt deshise. Avem noroc de vreme frumoasa si calda, profitam cat se mai poate.

O sambata frumoasa tuturor! Va las in compania a 2 din melodiile mele preferate:

8 comments on “melodia de sambata

  1. Succes Dianei!!!!!Ce ma bucur ca aveti timp frumos si ca o sa petreci o saptamana acasa….
    Distractie placuta de ziua orasului.
    Va pup cu drag

  2. Vrem poze cu Diana si de la muzee. Te invidiez nu numai pentru vremea frumoasa dar si pentru sarbatorile de acolo. Weekend placut!
    si astept si pozele cu baia!

    • Multumim, incercam sa petrecem timpul impreuna cat mai frumos…iar asta cu zilele orasului ne place, in fiecare an🙂. Pun si poze cu baia, acusi!

  3. Da, foarte frumos si trebuie profitat! Ieri am profitat si eu de plimbare in natura cea calda si ruiniu imbracata, dar azi ma vad nevoita sa stau cu nasul in cursuri, ca nu mai prididesc.

    • Am vazut fotografiile pe FB, superbe! Azi la noi a fost innorat, ceata, mai frig…am facut ultimul gratar afara si ne-am luat ramas bun de la el pana in aprilie…eu nu pot invata in we-uri…e relaxarea mea, cu totii acasa…

  4. detalii despre spotify! ce e mai concret! ai rabdare cand raspunzi si intelegere! nu stiu si vreau doar sa aflu!🙂

    • spotify e un site unde poti asculta muzica multa. E gratuit sau cu plata. La gratuitate am inteles ca ai cateva luni in care poti asculta nelimitat, apoi de maxim 5 ori o piesa dupa care se blocheaza. Se deblocheaza dupa o alta perioada dar nu stiu cat. La plata, 50 de coroane pe luna(cam 5 euro) asculti nelimitat melodiile. Eu am gratuit, am sa vad cat tine…
      Da o cautare cu google si vezi daca din Ro e accesibil sau nu.🙂

Lasă un răspuns

