4 comentarii

Zilele orasului

Pe scurt, am fost la parada modei si pentru ca am cautat 20 minute un loc de parcare am ajuns mai tarziu si am prins-o pe Diana doar in a doua tura, dupa ce s-a imbracat cu pardesiul…

Am cumparat Silviei o carte a unei scriitoare vestite suedeze, care e gotlandeza dar nu locuieste aici, scrie carti politiste si majoritatea se petrec pe Gotland…a fost anul trecut un film, filmat in intregime pe Gotland, pe care l-am urmarit cu sufletul la gura, ecranizarea unei carti a ei…pentru cei din Suedia se numeste Främmande fågel. Scriitoarea a fost aici si a dat autografe…o cheama Anna Jansson, nu stiu daca ccc cartile ei sunt traduse in engleza sau in romana.

Apoi am fost la muzeu, am descoperit sectiuni noi pe care nu le stiam, o parte foarte interesanta, interactiva unde sunt invetii ale gotlandezului Christopher Polhem, un foarte renumit inginer si inventator suedez din sec. XVII-XVIII. Cam asa a fost ziua noastra de azi.

Această prezentare necesită JavaScript.

4 comments on “Zilele orasului

  1. Ce ocupatii frumoase aveti! Va imbratisez.

  2. Superbe pozele si locurile :))!!!!

Lasă un răspuns

