14 comentarii

baia-etapa 6

Mobilarea. Avem acum aproape tot mobilierul in baie. Lipsesc uscatorul de prosoape(avea o zgarietura pe el si asteptam unul nou) si dulapul. Vor fi pe peretele din stanga, cand intri in baie. Alegem acum iluminatia de deasupra oglinzii si apoi urmeaza maruntisurile. Inca nu sunt functionale obiectele sanitare, nu sunt legate la apa si canalizare, dar urmeaza. A trecut o luna jumate…sper sa fie gata cat de curand…

Am schimbat si usa, pentru ca voiam una cu geamuri(mate). In holul de sus nu avem geam numai usi catre baie si dormitoare, usi care erau toate pline, fara geamuri, asa incat holul era mereu intunecat. Acum peste zi e mai luminos, de la geamurile usii de la baie. Si avem si lumina in baie, spoturile sunt la locul lor, cu un sistem de iluminatie care creste intensitatea luminii treptat…ca sa avem si mysigt in baie🙂.

Si cateva foto, asa arata acum baia. Inca in lucru.

Această prezentare necesită JavaScript.

14 comments on “baia-etapa 6

  1. E superba! Imi place mult! Cu mult gust! Felicitari! Cada e gigica rau🙂 Dar cel mai mult imi place bideul, caruia ii simt foarte mult lipsa aici😦 dupa ce ma obisnuisem cu el acasa, unde il pusesem cu putin timp inainte sa plecam. Atat a durat si la noi, daramata din temelii. Doar ca la noi a lucrat un singur mester timp de o luna jumatate. Mai e un pic si va veti bucura cum se cuvine de ea. Pupici multi!

    • Oh, abia astept sa ma cufund in cada, in apa calda si parfumata…Bideu e prima data cand vom avea, dar inteleg lipsa lui. Pai nenea vostru a fost harnic, aici au lucrat 4 tipi deja. Dar sunt angrenati in mai multe lucrari consecutive, a mai intervenit asta cu suportul de prosoape zgariat si asteptam dupa unul nou…si tot asa. Dar abia astept sa fie baia folosibila! Pupici.

  2. Foarte bine v-a iesit! Felicitari. Am tras cu ochiul pe aici, ca si noi sintem la capitolul renovat baie…schimbam totul saptamina viitoare! Sper sa fie o saptamina doar, cit noi sintem in vacanta. Mi-as fi dorit si eu cada, insa pina la urma, din motive practice, am optat pentru dampkabine.

    • Mersi mult, suntem si noi multumiti.🙂
      Huh, pai sunteti super-norocosi sa o rezolvati intr-o saptamana, la noi abia au demolat-o in atata timp🙂.
      Noi avem in baia de jos cabina, nu dampkabine care imi face cu ochiul🙂 si ne doream mult de tot vana…fosta proprietara scosese vana si pusese dus si sus…nu am priceput de ce, mai ales ca e o baie mare si incapatoare…probabil ca voia sa danseze dupa dus :)).

      Spor la treaba deci, adica ccc concediu placut! Si daca ai cand, pune niste fotografii dupa sa vad si eu cum iesi.🙂

  3. Wow, foarte frumoasa baie aveti. Cred ca asi sta mai mult in baie cu asa cada!
    O saptamina frumoasa sa aveti!

  4. arata oauuuuuuu ! sa va mearga bine si sa va bucurati de ea !

  5. Foarte faina a iesit…da o sa aveti si dus la vana? Sau cum e? Si mie imi este dor de o baie buna in vana, poate vin la voi la baie lol

    • Da, e un dus ca un microfon, bagat in marginea cazii🙂. Uite-l:

      Dar nu vrem sa folosim mult pentru dus, nu se va putea agata ci numai folosi dupa baie. Nu e protejat nicicum pentru dus, e dificil din cauza ca e vana pe colt.

      Avem cabina de dus jos🙂. O sa modernizam si baia de jos la un moment dat…:).

      Te anunt cand iti vine randul sa nu vii prea repede :)).

  6. A iesit f misto! Si eu remarc cada ca un element cheie🙂
    S-o stapaniti sanatosi!

  7. wow, a iesit super frumoasa.🙂 cand ma gandesc la prima postare, nici nu-mi vine a crede!

Lasă un răspuns

