8 comentarii

azi ii mancam, e ziua lor!

E ziua lor azi, ii sarbatorim mancandu-i. Deliciosi!

Kanelbullens dag!

8 comments on “azi ii mancam, e ziua lor!

  1. Enjoy! Papati unul in plus si pentru noi😉

  2. Super arata:) Pofta buna sa aveti.

  3. Intr-o bunazi o sa-mi cumpar si eu unul de la IKEA ca sa vada si papila mea gustativa despre ce e vorba in propozitie. Iti promit ca o sa-ti dau un feed-back.

  4. Seamana cu melcii nostri cu nuca😀.

    • Oana, seamana dar nu rasar🙂. Sunt fara nuca, cu scortisoara. Si dupa retete, astea par mult mai usor de facut decat cei cu nuca. Nu ca nu mi-e pofta si de aceia…erau placerea copilariei mele…acum nu se mai gasesc in magazine.😦

Lasă un răspuns

