2 comentarii

melodia de sambata

De cand cu Spotify ascult albume. Saptamana asta Lady Antebelum.

2 comments on “melodia de sambata

  1. ai avut rabdare sa parcurgi tot articolul ultim?🙂

    • Da, dar nu stiu ce sa spun…realitatile acelea sunt departe de mine…in plus nu am timp sa ma gandesc la altceva decat familie si studiu…nu am energie pentru altceva. Si sa imi fac viata frumoasa. Stiu, poate suna egoist, dar e viata mea🙂.

      Imi place cum scrii si ce scrii, dar sa citesc e una si sa ma implic chiar si comentand e alta. In plus nu am calitati scriitoricesti si nici de lieder. Mult succes, sper ca vocea ta sa se auda unde trebuie si mai ales sa strangi cat de multi care sa spuna la fel. O duminica frumoasa!

Lasă un răspuns

