14 comentarii

baia la final

Pentru ca azi e vineri si s-a nimerit ca baia noastra sa ajunga sa fie folosibila chiar de azi(exceptie facand lampa de deasupra oglinzii care e inca pe drum…da, ati ghicit, nu exista asa model pe insula! si asteptam livrarea) va pun ultimele poze ca sa vedeti cum arata acum. Si cum arata la inceput. Imaginile de pe parcurs sunt puse in toate postarile cu „baia”.

14 comments on “baia la final

  1. a iesit super bine!🙂 Felicitari! … eu in urma mini-seriei „baia” am ramas fascinata de modul lor de a ridica constructii, mizand pe lemn

    • Multumim!🙂 Da, la fel de impresionata am fost si eu sa stii. Chit ca a durat mai mult decat prevazusera, dar si din motive care nu au depins de ei, a iesit foarte frumos. ne place si noua.🙂

  2. A iesit extraordinar, foarte moderna si cu bun gust….Tu ma faci sa imi doresc sa ma apuc si eu de renovat baile mele….
    Weekend placut!

  3. Superba a iesit baia ! sa va bucurati sanatosi de ea si la cit mai multe bai inspumate :))
    Vio

  4. Ce misto!! Super baia!

Lasă un răspuns

