4 comentarii

silvia deseneaza

Si daca tot am facut azi exceptie de la regula de a nu mai posta pana nu termin cu examenele de la materia asta…care apropo se apropie vertiginos si eu simt ca intru in sevraj ca nu termin de studiat…sa pun ultima ocupatie a Silviei. Luni are program de vaccin. De cand a aflat de el, de vreo luna asa…am raspuns la zeci de intrebari: unde il face, cat de tare doare, etc. Am cumparat si plasturi speciali care sunt cu anestezic ca sa nu simta durerea intepaturii si a vaccinului in sine. Si tot are temeri, desi incearca sa se incurajeze singura. In desene scrie: „Nu trebuie sa iti fie frica de vaccin!” si i-a facut un desen asistentei Monica drept cadou. Apoi mi-a facut mie un pyssel aseara, adica un test ca sa ghicesc o fraza in care sunt amestecate cuvintele…e fraza de mai sus…si un cuvant caruia i-a amestecat literele…”vaccin”.
Va merge cu tati la intepat, eu voi fi in Kalmar…

Si cu asta va doresc weekend frumos!

4 comments on “silvia deseneaza

  1. Spor la studiu, sunt convinsa ca rezultatele vor fi pe masura si nu ai de ce sa iti faci griji, Silviei ii tin pumnii sa treaca usor, mititica de ea cat de tare o nelinisteste.

  2. Mi-a placut ideea de a-i face un desen cadou asistentei🙂
    O sa treaca si asta, e normal sai fie frica. Ii tin pumnii sa n-o doara

Lasă un răspuns

