22 comentarii

am fete mari!

Mai am o ora pana iau autobuzul spre casa. Citeam putin pentru examen cand mi-am adus aminte ce fete mari am! Si cat sunt de mandra de ele.😉

Copiii au vacanta saptamana asta pe insula. Silvia merge la fritids, pentru ca nu are cu cine sta acasa. Adica ar avea, cu Diana…dar nu vreau sa le incarc saptamana cu asta. Totusi azi a fost nevoie sa stea impreuna. Fritidsul a fost inchis(zi de prelucrat profesorii :)). Vrand-nevrand fetele au stat acasa, impreuna, singure. Nu e problema, Diana are peste 12 ani si e OK sa stea cu Silvia. Insa Diana a participat la doua meciuri de handbal cu clasa si a fost nevoita sa mearga, impreuna cu Silvia, sa joace. Au mers cu bicicletele, Silvia a stat in tribune si a admirat meciurile si pe sora ei jucand, s-au intors acasa. Au mancat impreuna si mai multe nu stiu🙂. Am sa aflu maine cand ma voi trezi acasa…ajung prea tarziu noaptea ca sa mai vorbesc cu ele.

Oricum am stat cu grija, dar se pare ca inutila. Deh, mama tot mama…:)).

22 comments on “am fete mari!

  1. E normal sa stai cu grija ca asta e datoria mamei!🙂 Bafta multa la examene si felicitari pentru cele luate deja! Pupici multi!

    • Asa e, asa sunt mamele, indiferent cati ani au „copiii”. O stiu si eu pe mama🙂.
      Sa fie, sa fie, am niste emotii cat casa. Dar mai intai mai am de invatat! Uooof.

      Bafta multa multa si tie. Tu cand ai examene? Mai scrie cand ai timp, eu citesc cu drag.

      Pupici!

      • Da, absolut si mama face la fel lol Eu am examen pe 25 nov si pe 14 ianuarie. Dar pana atunci am tot felul de proiecte de facut, traduceri, VFU etc. Ca la balamuc😦 si totul pe fondul pe care il stii, dar asta e. Om vedea! Nu mai am noutati deocamdata. Cand va veni rezultatul, la inceputul lui noiembrie, o sa-ti spun. Pana atunci, speram, desi stim, in mare, in ce ape ne scaldam! Si atat! Bafta muuulta si muuuulti pupici!

        • Tin pumnii la examene! Io deja am intrat in „fibrilatii”, mai fac cate o pauza si mi-e tare greu sa ma concentrez la altceva…ooof, ca tare greu mai e. Pupici multi, multi! Si ganduri pozitive, da?

  2. Sa iti traiasca! Stiu cum e sa fii mama si sa stai cu grija….asa sint si eu. Drum bun spre casa!

  3. 🙂 Mari, frumoase si foarte bine-crescute!🙂 Sa va traiasca!

  4. Ce ma bucur ca s-au descurcat singure….chiar am nepoate mari:)
    Va pupi pe toti

  5. Yay, bravo lor!!! Si noi am facut din astea nu? Ca nu prea imi amintesc…m-ai hranit? Da stiu ca si mami suna de cateva ori pe zi sa vada ce facem…si daca nu suna ea sunam io lol…pupici la nepoatele mele si la restul familiei🙂

    • Da, noi stateam mai mult impreuna decat stau ele…deh vremurile.🙂 Nu stiu daca te-am hranit, dar stiu sigur ca te trageam de par la pieptanat :)).
      Pupici multi si spor ma mutat!😉

  6. E atat de bine ca se au una pe alta… eu stiu cum eram cu fratele meu, cat de mult timp petreceam impreuna. A contat fiecare clipa. Chiar daca stai cu grija, cum e normal, cred ca e si minunat sa stii ca ai doua fete ce se pot descurca singure, ce se pot baza una pe cealalta. Sa iti traiasca si sa creasca si mai mari🙂

  7. E normal sa fii mandra de ele, sa creasca mari si destepte si sa te bucuri tot mai mult de ele pe zi ce trece! Pup

  8. E greu, te înțeleg, Salmi!
    Mamele sunt mămici toată viața!
    Multă putere îți doresc!

  9. dragile de voi!🙂
    nu, nu e eroare de gramatici, asa se zice corect! pentru ca o fata mi-e draga, 2 imi sunt dragi, nu drage, cum cred de regula profesoarele de romana cand spun colegelor lor la ziua metodica „bine-ati venit dragele noastre!”
    nu am mai prea avut timp, cum nici nu am fff mult sa fi trecut constant si pe la tine, dar intreb acum: de manon ce mai stii? adica apucat-ai s-o gasesti cartea de citit? daca da, cum ti s-a parut?

    • :)) Chiar nu am auzit niciodata „dragile” de voi, explicatia e logica, dar sa stii ca si eu asa am invatat la scoala: dragele🙂.
      Oh, pe Manon am amanat-o din pacate, am incercat dar adormeam la fiecare jumate de pagina…acum iar sunt prinsa in invatat…prefer sa ma uit la cate un film si las cartile pe noptiera pana de Craciun. Incerc sa o reiau atunci.

      Numai bine!

  10. gresit ai invatat de la d-re, d-ne profe gafeoare de meserie!
    tot respectul pt ce or fi invatat in rest bine, dar multe colege de-ale mele fac inconstient parca aceasta greseala flagranta la o analiza ulterioara! deci, tine minte a nu gresi chiar tu, pentru cele mici ale tale, care cresc si-s deja mari!
    manon, da, e timp ok atunci de sarbatori! am sa te rog atentia s-o acorzi responsabil in finalul cartii, pe chiar ultimele pagini, caci acolo regasesti o scena artistica profunda! mai multe nu-ti spun pt anu-ti rapi din farmecul si setea de lectura ce te-or face oarecum in doze marisoare curioasa! unde obisnuit-ai acum o luna sa fi comentat niste articole de offuri autohtone, da eu mi-s acelasi, acum aici! blogspotul a fost inchis de google! poti da mereu pe aici, caci las deschis, nu e nici cu bilet la intrare, nici usa nu e inchisa!
    toate bune Salmi!🙂

Lasă un răspuns

