19 comentarii

fiziologia a murit, traiasca imunologia!

Da, am scris azi 5 ore! 5 ore in care am stat pe scaun, cu o singura ridicare sa mai iau foi. Parca le-am mancat, asa s-au umplut… Nici macar la toaleta nu m-am dus…Am mancat doua banane si mi-am scuturat din cand in cand mana care imi amortise de atata scris. Dar uf ce eliberare! Uf ce de timp liber cu care nu stiu acum ce sa fac :)). Dar nu mult…maine incepem Imunologia clinica si laborator de imunologie. O materie mai „mica” insa, de numai 5 saptamani. Fiziologia a fost de 10, cu laborator mai mult si cu teorie la fel. Asadar peste 5 saptamani alt examen. Dar cateva zile, o saptamana tot ma odihnesc…mai nasol e ca avem aproape zi de zi cursuri, laboratoare…si serile va trebui sa invat ca sa pot tine ritmul. Plus ca ultimul curs il avem miercuri(si luni si marti) si apoi vineri examenul…stresul vine in valuri.

Nasol de tot e cand pici un examen si vine si se suprapune peste cel care il ai atunci…nu am patit inca si nici nu as vrea sa se intample. De asta stresul e si mai mare…

Dar am vb destul de scoala.

Cateva zile vreau sa uit de cursuri si de stat cu ele in brate…in seara asta ies cu o prietena buna(singura din Kalmar) in oras. Mergem sa papam bun si mai vedem noi ce facem. Ea e gravidutza si nu vreau sa o stresez cu dorintele mele(stiu ca citesti aici, te pup) dar poate are chef si iesim maine pana la IKEA. Daca nu, am sa vad eu ce aleg: IKEA sau o ora de miscare la sala, ca nu am fost de mult tare…Apoi desigur sa ma uit la Anatomia lui Gray ca iar am 2 episoade restante: de miercurea trecuta cand eram pe drum spre casa si de azi, ca nu tv aici. M-as fi plimbat daca era vreme frumoasa, dar din pacate e gri, intunecat si ceata…m-am zgribulit toata cat m-am dus de la scoala la restaurant si inapoi acasa…

Gata, ma duc sa ma relaxez! O zi faina tuturor.

19 comments on “fiziologia a murit, traiasca imunologia!

  1. Ma bucur ca respiri usurata, relaxare placuta, sa te odihnesti si sa te bucuri de timpul liber.

  2. Bravo!
    Distrași-vă! Meritați!
    Seară frumoasă!

  3. Si eu am o gramada de recuperat din Grey’s Anatomy.

  4. Felicitari pentru examen!!!🙂 Si enjoy imunologia🙂 My favorite :)!!!

    • Ioana, cred ca trebuie sa ma inveti sa imi placa si mie imunologia! Am avut azi primul curs si am iesit naucita de acolo de atatea celule T si B cate exista in corp. Si a fost abia inceputul…zi-mi secretul…cum ai putut sa o inveti?

  5. Multe felicitari pentru examen. Te admir sincer, nu stiu daca m-ar mai tine domnul neuron sa fac fata unui examen de 5 ore. Bravo tie pentru vointa si pentru reusita.

  6. Esti super tare! Bravo si la cat mai multe reusite de gen! Adica toate sa fie reusite din prima, vreau sa spun! :)) Pupici multi!

  7. Inceputul e confuz :)….si eu ma gandeam daca o sa pricep vreodata :)…Dar apoi e atat de interesant, incat vrei mai multa informatie mereu :))!!! E superb sistemul nostru imunitar🙂

    • O sa mai scriu, sa ma incurajezi! Tot astept materii mai usoare dar vada ca ele sunt din ce in ce mai grele :)). Sau asa par, la prima vedere.🙂 Nah, ce vreau si eu, sa fac scoala fara sa invat…:)).

  8. Hai că ești simpatică foc! Școală fără muncă??? nu!!
    Mult succes!!!

    • Nu, nici nu am afirmat asa ceva! Doar ca avand la activ o facultate facuta in Ro asta de acum mi se pare mult mai solicitanta. In Ro invatam in sesiuni, in rest mergeam la cursuri si atat. Aici nu avem pauza. Azi am avut examen, maine alta materie. In plus, avem de scris mult…lucrari diverse si rapoarte de laborator. E interminabil…iar pentru mine avand familie e mult mai solicitant. Dar le iau cum vin…insa asta e viata mea de acum, nu am despre ce sa scriu despre altceva. :))

  9. felicitari! te citesc cu drag si retraiesc vremurile studentiei, eheheee… bafta in continuare. pupici de la mare. satu mare!

    • Multumesc Cristi! Oh, nu e deloc distractiv sa fii student batran…eu cel putin simt ca locul meu nu e aici…dar merg mai departe ca am dat drumul tavalugului si e greu de oprit🙂. Pupici inapoi de la mare. Marea rece a nordului. Spre mare. Satu Mare🙂

  10. Felicitari multiple!😉🙂

Lasă un răspuns

