11 comentarii

pe repede inainte

Daca v-ati plictisit de postarile mele in care vb numai de scoala, iata am sa vorbesc acum despre casa. Ce sa fac, anotimpurile trec asa…vorba cantecului meu preferat…unul in altul, fara sa remarc ceva special. Pentru mine timpul nu se mai masoara in anotimpuri ci in saptamani, indiferent de ce perioada a anului e…vapoarele si autobuzele pleaca si vin la aceeasi ora. Pentru mine e doar duminica si vineri, uneori joi sau miercuri…si cam atat.

Dar va spuneam ca voi vorbi despre casa. Caci ziua jumate care a fost acasa, a trecut ca vantul. Abia am inchis ochii vineri noaptea cand am ajuns in pat direct de pe vapor si cand i-am redeschis, a fost duminica si eram pe vapor ianpoi. In we-ul acesta populatia insulei a crescut si a scazut iar cu 1000 de oameni. Atata popor pe vapor nu am vazut de asta vara. O fi fost si we-ul altor gotlandezi care au fost acasa?

Asadar ce am facut in timpul in care am stat cu ochii inchisi de frica sa nu ma trezesc din visul frumos acasa? Am dormit in primul rand. Doamne ce bine e sa lenevesti dimineata de sambata si duminica in pat cat vrei…avand copii mari nu ne mai trezesc deloc cand se trezesc ei. Coboara frumos si isi vede fiecare de treaba ei…una de facebook si alta de Nintendo. Apoi am luat micul dejun si am baut cafeaua la povesti de dimineata spre pranz. Am mancat pranzul tarziu si ne-am uitat de la caldura casei(desi nici afara nu e frig) cum vantul imprastie frunzele alunului in curtea din spate, lasand un covor colorat pe iarba verde. Ne-am intrebat daca merita sa il strangem si am spus ca nu e timp de asta…mai bine ingrasamant organic pentru muschii care napadesc iarba cu toate eforturile noastre de a ii opri. Am fost la cumparaturile saptamanale dupa indelungi negocieri asupra mancarii de duminica. Seara ne-am adunat in fata tv-ului si l-am privit. Nu mai stiu ce rula, nici nu conteaza.

Duminica dimineata s-a prelungit iar pana spre pranz. Pentru ca frigiderul se umpluse cu bunatati in seara de dinainte, am pregatit pranzul si ceva dulce rapid(am crosetat🙂 un strudel cu mere superdelicios!), am mancat si eu mi-am facut bagajul. Ura si la…port! Gara nu avem.

Eh, asta a fost scurta mea vizita acasa. Saptamana viitoare e reluare. Aceeasi schema. Dar cu alt meniu. Sau poate nu?

Si ca sa fac ceva daca tot stau zile in sir in Kalmar fara sa am decat doua-trei ore de curs(ba miercuri am un laborator de 7 ore, sa nu ma plang), am fost la biblioteca si am citit din cartea-bibliografie la curs. Of course ca e in english si io ma chinui iar sa impletesc limbi din cuvinte si fac o tocanita evoluata de romenglosuedeza.

Ei bine dragi cititori ai blogului meu, o saptamana frumoasa si scurta sa fie! Ca asta imi doresc in primul rand mie.🙂

11 comments on “pe repede inainte

  1. Saptamina frumoasa si usoara! e bine acasa stim, dar vine acusi vacanta de craciun. Mai rabda putin.

    • Multumesc! Of pana la vacanta de Craciun mai e un examen si numai saptamani din astea aproape(voi sta si acasa dar fiindca voi lipsi de la scoala voi avea de citit cursuri singura, deloc usor…plus doua aniversari pe vine🙂. Si un musical la scoala…plus mutatul meu, sunt atatea de facut ca numai la Craciun nu imi sta gandul…asa e in fiecare an, abia prin luna decembrie ma trezesc ca totusi avem si un Craciun de pregatit!

      Practic vacanta mea va fi dupa Craciun caci abia in 23 sunt acasa, am scoala inclusiv in 22 dec. Nici pregatiri nu prea voi apuca dar noi sa fim snatosi! In schimb am liber pana pe 8 ianuarie, dar fiindca totul e in mijlocul unei materii si abia ne intorcem la scoala si avem examen, va fi o vacanta cu invatat…dar macar voi fi acasa, zau ca nimic nu mai conteaza!

  2. Salmi,sa fie cum iti doresti.Pupici si bafta!

    • hehe, daca ar fi sa fie cum imi doresc, nu as mai veni la scoala. Dar asta nu se poate, sa stau acasa si sa vegetez…asa ca merg mai departe cu tot ce presupune scoala asta si strang din dinti.

      Multumesc, sper sa fie pana la sfarsit bine. Pupici!

  3. La multi ani!!!
    Si tot ce-ti doresti tu!🙂

  4. LA MULTI ANI, draga Mihaela, multi si buni si cu realizari tot mai frumoase! Sa fii sanatoasa si sa te bucuri de tot! Te pupam cu mult drag!

  5. Hej, la multi ani ! Toate cele bune intregii familii. Spor la invatat.

  6. Te pup aici, pe blog, sa stie toata lumea!

Lasă un răspuns

