11 comentarii

prajitura cu morcovi si muzica

Stiu, te zgarie pe urechi asocierea de morcovi si prajitura. Dar iti topeste simturile. E atat de gustoasa si nu aduce deloc cu numele ei, incat te va face sa o iubesti si sa iti doresti sa o ai mereu in casa. Cum am procedat?

Se preincalzeste cuptorul la 175 grade celsius. 3 morcovi curatati de coaja se rad pe razatoarea mica. 2 oua intregi se mixeaza pana devin spuma cu 2 dl zahar. Separat se amesteca 2 dl faina cu 1,5 lingurite praf de copt, 1 ling. scortisoara, 1/2 lingurita ghimbir praf si 2 ling. zahar vanilat. Se adauga in ouale inspumate 1,5 dl ulei, morcovii rasi si ingredientele uscate amestecate mai sus mixand bine totul. Se toarna in forma si se da la cuptor pentru 35 minute.
Intre timp se face glazura: 200 g branza mascarpone (merge cu orice crema tartinabila, dar mie nu-mi plac ca sunt sarate) se amesteca cu 100 g unt la temperatura camerei si 1 dl/1 dl jumate zahar pudra. Se pune la frigider pana prajitura scoasa din cuptor se raceste, dupa care se unge prajitura cu ea. Se da la frigider cateva ore si se savureaza langa un ceai sau o cafea pe melodia de mai jos. Pofta buna!

11 comments on “prajitura cu morcovi si muzica

  1. Ooooh ce bine suna! S-o notez alaturi de celelalte papa bun de la tine si s-o fac cat de curand! Pup!

  2. Am savurat numai muzica….:),prajitura o voi savura cand ajung la voi….
    Va pupi

    • Absolut! Sigur o sa o repetam mai des (Diana s-a laudat ca o introduce in retele ei :)) asa ca o sa papi si tu. Pupici multi. Plec acusi la Kalmar iar…

  3. Ah, ce bine miroase! Incercam si noi😉 Ne-ati putea ajuta si cu o reteta buna de fursecuri taiate cu forma? Va rugaaaaaam!🙂 O saptamana buna va doresc!

    • Anda, chiar nu am reteta de fursecuri. Nu am facut fursecuri acasa niciodata, imi pare rau…
      O saptamana frumoasa si voua! Va pup.

      • Nu-i nimic, Mihaela. Nici noi nu am facut fursecuri/biscuiti taiati cu diverse forme dar acum am avea nevoie sa distram un grup de copilasi si sa le oferim de Craciun prajiturele in forma de reni, brazi, stelute, etc. Voi incerca cateva retete, speram sa gasesc la voi ceva gata incercat😉

  4. multumim de reteta , pe mine nu ma zgarie nimic , ador morcovii gatiti dulce . o sa iti spun cum mi-a iesit😉

  5. Buna seara,
    Ma iertati ca va deranjez dar vin cu rugamintea la d-voastra sa sustineti proiectul pe care l-am inceput „Sa fim oameni…”.Doresc sa puneti un banner pe blogul d-voastra.ca sa putem ajuta oameni care are nevoie de noi.http://safimoameni.blogspot.com/
    Va multumesc pentru intelegere!
    Impreuna putem schimba vieti
    Atept raspunsul d-voastra la pagina de e-mail placintavlad@yahoo.com

Lasă un răspuns

