12 comentarii

Muzical de toamna

Putina cultura in serile reci si intunecate de toamna nu strica, nu-i asa? Ne-am delectat cu muzicalul claselor a 2-a de la scoala Silviei, distractiv si placut in acelasi timp. Copii mari si isteti, imbracati in costume haioase, interpretand roluri si cantand cantece dragute.

In rest, suntem bine, ocupati pana peste cap, cu dute-vino-ul mereu constant in viata mea, a noastra, cu ganduri la sarbatori si la relaxarea pe care ne-o vor oferi, la vizita apropiata a mamei si la bucuria cadourilor sub brad. Nimic nou sub soarele cetos de Gotland. Numai bine!

Această prezentare necesită JavaScript.

12 comments on “Muzical de toamna

  1. Pai ce rol putea sa aiba, daca nu de pisoi…?
    Hamster poate😀

    Ateptam filmul

    • Asa e! Cum hamster nu era in poveste…:)).

      Film nu stiu sa pun, e filmat cu camera video, nu stiu cum sa le descarc pe comp si apoi sa le urc pe net…

  2. ce frumos ! Cred ca a fost o atmosfera superba si cei mici au fost mai mult decat incantati.va pupam.

  3. Hej Findus! Ai urechile cam blegute… Sa nu se supere mami de observatie🙂
    Am fost anuntati ca in decembrie vom avea si noi prima serbare – la grupa mica.

    • Hahaha, da am remarcat si noi urechile. Dar nu au vrut sa stea in sus cica. Sunt made by Silvia, promitem ca pana data viitoare ne perfectionam in confectionat urechi! :))

      Vai, o minune sunt astia piticii la serbari…mie imi dadeau lacrimile mereu…Succes!

  4. vine mama???
    Fericitelor!!seară caldă!

    • Peste putin mai mult de o luna, va sta 6 luni la noi.
      Sotul meu va incepe in ianuarie drumuri saptamanale la Stockholm, eu le continui la Kalmar…cineva trebuie sa stea si cu copiii🙂.

      Multumim, la fel!

  5. Ce draguta e Silvia, chiar si cu urechile pleostite🙂.
    Si mie imi plac spectacolele copiilor … cu cit cresc, cu atit sunt mai interesante si creative. Si imi place aici, presupun ca si la voi e la fel, copiii sunt implicati direct in scenarii, costume, acting, li se cere parerea, nu sunt fortati sa faca ceva ce nu le place.

    • Multumim Sofie! Da, e interactiv si aici, desi cred ca scenariul si replicile sunt standard…mai mult sunt cantece de fapt🙂. Dar costumele, cadrul…la astea sunt cooptati si copiii sa participe. Dar fortati, asta sigur nu sunt…

Lasă un răspuns

