2 comentarii

noiembrie notabil

Un noiembrie neasteptat de cald, cu temperaturi osciland intre 4-5 grade noaptea si 7-8 grade ziua, constant. O singura dimineata am vazut bruma, cand temperatura a scazut doua grade sub minus.

Inca avem flori, inca vecinii au trandafiri infloriti. Chiar daca putin vestejite sau inca imbobocite, dar nu tin minte sa fi avut primule si anemone inflorite la sfarsit de noiembrie. Ieri am vazut chiar si un mar salbatic cu boboci si flori, in curtea scoli Silviei.

Anul trecut era asa. Acum se pare ca si inceputul lunii decembrie va fi tot cu temperaturi pozitive, fara urma de inghet sau zapada. Nu ca regret, la drumurile ce le am de facut, nu am chef de zapada, desi anul trecut doua luni si ceva asa am umblat…

Mi-ar placea in schimb sa fie zapada de Craciun, de Anul Nou, dar apoi…sa plece!🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

2 comments on “noiembrie notabil

  1. Buna! Dar de ce nu ati spus din timp ? Pentru temperatui sub zero Celsius, trebuia sa veniti in Romania🙂 . Acum e prea tirziu, de simbata a inceput sa se incalzeasca.
    Mi-era dor de postarile tale; iti urez sa treci cu bine si examenul urmator si apoi poate ne vei delecta mai des cu postatrile tale.😉

  2. Am sa revin, promit! Deocamdata examenul mare si tare de 5 ore l-am luat numai pe jumate…partea de teorie nu am luat-o si am reexaminarea pe 10 dec. Iar pana atunci, adica in 2 dec. am un alt examen, de la materia in curs, imunologia. Sper ca sunt iertata🙂.

    Chestia ca nici nu am nimic de scris, decat sa ma plang si mai bine nu…ca nu face bine la suflet.🙂

Lasă un răspuns

