8 comentarii

Simtim si vorbim romaneste

Chiar daca suntem departe, suntem romani. Copiii nostri sunt romani prin nastere, au date romanesti in acte.

Simtim si vorbim romaneste, suntem romani.

Am arborat steagul romanesc in fata casei, ca in fiecare an. Sa stie toti ca e ziua nationala.

La multi ani Romania!

8 comments on “Simtim si vorbim romaneste

  1. Mmmm, ce frumos! Eu am o problema cu data dar azi cand am aflat ca e 1 dec 🙂 brusc am simtit romaneste chiar si de pe taram spaniol 🙂 sau mai bine zis, mai ales de pe taram spaniol :)) Ieri in supermarket am vazut doua rafturi pline cu produse romanesti si mi-a crescut pipotica :)) La multi ani, Romania, oriunde te-ai afla! Ca, nu-i asa, purtam in suflet, fiecare, Romania noastra, indiferent in ce colt de lume ne-am afla! N-am mai apucat sa-ti scriu dar poate voi reusi la un moment dat! Totul e bine, am multe impresii, asa ca astept momentul potrivit! Multi pupici!

  2. LA MULȚI ANI; suflet bun și frumos!

  3. FELICITARI PENTRU PATRIOTISM SI LA MULTI ANI DRAGII NOSTRI ROMANI DE PRETUTINDENI ! VA PUP

  4. Dimineata m-am gandit la voi, ca sigur ati ridicat steagul. E un gest care m-a impresionat inca de la inceput – sa fluture steagul nostru, acolo, departe.
    La multi ani!

  5. Eu de vreo doi ani am steagul in biblioteca!

  6. La multi ani voua ! Oriunde va poarta destinul si iubirea.

  7. Superb!

    Sa vezi ce impacientata a fost Theodora cand si-a dat seam,a ca uita sa vorbeasca romaneste , si s-a uitat la niste filme cu Barbie care aveau traducere sonora in romana . Acum vorbeste tare in tramvai , am intrebat-o de ce face asta si mi-a zis :ptr ca sunt romaneasca , si vreau sa arat ca vorbesc bine si romaneste . :))

  8. aici, mai la sud de voi, nu m-am gandit sa atarn un steag. Am dat insa masa mare in departament, sa se bucure toti de mancaruri gatite de romani (pt ca se pare ca nu sunt romanesti, ci balcanice 🙂 )

Lasă un răspuns

