19 comentarii

imi ingadui

Azi imi ingadui sa scriu pe blog. Pentru ca azi, dupa examen, se cuvine sa ma relaxez putin. Si cum mai bine pot face asta, facand timpul sa treaca mai repede pana la plecarea autobuzului catre vapor, decat sa scriu?
Da, doar azi, pentru ca de maine o iau de la capat. Cu alta materie.

Va amintiti de examenul acela fluviu, de 5 ore? Ei bine, cu toate felicitarile primite (desi eu v-am avertizat frumos ca faptul ca am scris atat nu inseamna si succes :)) am luat numai partea teoretica de laborator. Partea teoretica de curs teoretic🙂 am picat-o. A doua sub linie, cu fenomenalul punctaj de 51%. Minim ca sa treci e 60%. Si da, am invatat. Si da, am scris…dar nu am scris destul, nu am scris corect, am mai incurcat lucruri. Asa ca am primit onoarea sa mai aprofundez subiectele si mi s-a dat inca o sansa. Elegant spus, nu?🙂

Azi am avut examenul la imunologie. Nu mai zic nimic, nu stiu cum va fi rezultatul. Sper intr-unul pozitiv desigur, dar cine mai stie?

Inca nu ma pot bucura de Sarbatori. Inca sunt cu nasul in carti, in cursuri, dar dupa data de 10 decembrie incepe rasfatul. Desi am cursuri pana pe 21 dec. si voi fi in Kalmar destul de mult, voi lua pauza de la invatat si voi incerca sa imi pun si casa la punct, sa cumpar cadouri si sa ma transpun in starea de sarbatori. Pentru ca vor fi speciale. O data ca vine mama la noi, e prima data de cand suntem aici cand petrecem Craciunul impreuna. A doua pentru ca imediat dupa Anul Nou ceva se va schimba in viata noastra. Nu ajunge ca eu voi fi plecata, va pleca si Ovi. El la Stockholm, eu in Kalmar…copiii acasa cu mama.

M-am bucurat mult saptamana trecuta ca am doua fete istete si pentru care scoala inseamna drag de carte. Amandoua au rezultate bune si foarte bune, sunt mandra de ele. Am mai spus de cateva ori ca Diana e foarte buna la limbi straine, are calificative maxime la toate limbile pe care le face, inclusiv suedeza, care la ea e o limba straina, dar evaluarea se face la ca o limba materna. Iar acum am aflat cu mare placere ca Silvia ii calca pe urme. Au inceput engleza in toamna si e cea mai buna din clasa, e singura care intelege ce le vorbeste profesoara si le traduce copiilor. Ca atare va primi de lucru suplimentar in clasa. In plus, dupa ce anul trecut nu-i placea matematica, acum a devenit materia ei preferata. Intr-adevar a facut maxim de puncte la un test in premiera dat de minister. In premiera pentru ca pana anul acesta la clasele mici nu se dadeau asemenea teste. Dar pentru ca in ultimii ani s-a constatat o scadere a nivelului copiilor la matematica si fizica, s-a hotarat urmarirea copiilor mai de mici, ca sa poata interveni in lacune mai devreme, cand se mai poate face ceva. Si tot maxim la un test dat de profesoara.

M-am laudat destul, nu?🙂

Un we placut va doresc, eu ma retrag inca putin dar promit sa revin cand trec de toate. Ca sa ne bucuram impreuna de Sarbatori.

Si in loc de melodia de sambata, am sa pun azi melodia. Sa fie de vineri de data asta.

19 comments on “imi ingadui

  1. Lasa ca va fi bine sunt convinsa, te felicit pentru fetele tale inca o data, ma bucur ca te fac sa te simti atat de mandra.
    Si te astept sa revii curand, vad ca blogul are deja spirit de sarbatori. Ce frumos ca vine mama ta:):)

    • Multumesc Roxana, sper si eu ca va fi bine pana la urma.

      Da, mama vine si ca sa stea cu fetele dar si pentru ca nu a fost de mult la noi si niciodata de Sarbatori.🙂

      Te pup!

  2. Bravo fetelor, sunt senzationale!
    iar tu nu te necaji, sigur ai sa iei urmatorul examen, e f f greu ce faci acuma…toata admiratia!
    cat timp pleaca Ovi?
    Va pup tare.

  3. acuma mi-am dat seama, poate citesti la imunologia aia si despre AIHA?:P

    • Iti raspund aici la amandoua🙂. Da, e foarte greu. Eu trecuta printr-o facultate de 5 ani nu credeam ca poate fi ceva mai greu. Dar aici e ceea ce trebuie sa fie o facultate. Invatat non-stop, ori eu nu mai sunt la varsta🙂. Dar le voi face asa cum vin, noroc ca am oameni dragi alaturi.
      Ovi pleaca din 2 ianuarie. Face a doua specializare, gastroenterologie. E nevoie de 6 luni dar nu il lasa cei din Visby sa mearga toate cele 6 luni intr-una, ca raman ei fara medic🙂. Asa ca merge 2 luni(naveta de luni pana vineri acolo si vineri-luni acasa) apoi o luna acasa, apoi doua luni iar. Vine vara si in toamna vor mai fi doua luni.

      Din pacate, desi era programat si despre boli, nu am mai apucat sa facem decat cele esentiale ca sa zic asa: alergii, astm, celiachee…dar foarte sumar despre toate. Nu am intrat adanc in mecanisme. Despre cele genetice autoimune nu am mai vorbit. E prea mult pentru noi, simpli laboranti🙂.

      Te pup si eu, ai grija de tine. Am citit ca urmeaza un hop, nu ma refer la doctorat.😦 O sa fie bine, sunt sigura.

  4. Nuuuuuuu,mai vreau!Lasa ca se va termina cu bine totul pana la urma.Tin pumnii !Succes pentru maine si multi pupici.

  5. Bine ca a trecut…:))…sa speram cu succes,ti-am tinut pumnii…:))
    Sa ai putere sa reiei din nou materia si bafta multa la examen!!!
    Abia astept sa ne vedem…va pup pe toti

  6. pai bine ca nu pleaca 6 luni, ca era prea de tot! Pup, o sa treaca toate cu bine!

  7. Imi place blogul tau cu haine de sarbatoare,foarte frumos…

  8. Vine Mama??
    Ce bine!
    Lasă că treceți voi peste toate, câtă vreme aveți unii pe eilalți!
    Mult noroc, Salmi!!

  9. Sunteti niste curajosi, Miha. Doamne ajuta, o sa treceti voi cu brio prin toate! Imbratisari, pupa fetele scumpe si destepte!

  10. Felicitari pentru tot ceea ce faci, asa cum le faci. E destul de mult si faptul ca inveti si iar inveti, e bine ca ti se mai da si a doua sansa. Un lucru bun din ceva neplacut cred ca este faptul ca vine mama ta sa fie aproape de voi si de fete. Imi inchipui ca nu ii va fi deloc usor intr o tara straina, cu o limba atat de grea, dar va fi langa voi. Imbratisari si pregatiri frumoase pentru sarbatori!
    cu drag, vavaly.

    • Multumesc din suflet. Mama e cea mai otpimista si vesela persoana din cate cunosc. Nu zice niciodata „nu pot”, „sa vad”…e mereu prima care se ofera sau sare in ajutor. Cu drag si de la noi, va pupam.

Lasă un răspuns

