2 comentarii

de-ale noastre

Gata, pe anul acesta am terminat de vorbit de examene. De scoala poate voi mai spune pe ici pe colo cate ceva :)) ca de mers la cursuri, studiat si scris nu am scapat. Vacanta de Craciun va fi scurta…desi voi sta acasa pana pe 9 ianuarie din 22 decembrie. Pe motiv de studiat desigur. Dar pana atunci ma bucur si eu de ale lumii, de ale noastre.

Acum ascult muzica de Craciun si incerc sa intru in atmosfera. Saptamana asta vreau sa cumpar cadourile ce au ramas de cumparat…si sa ma bucur de Sarbatorile ce se apropie.

Weekendul acesta a trecut frumos. Desi vineri inca stateam ca pe spini ca vaporul nu va circula din cauza vantului puternic ce batea, totul a fost bine pana la urma. Pe motivul ca sambata vapoarele nu circula deloc o perioada si ca eu saptamana viitoare trebuie sa fiu aici, am facut planul sa venim cu totii vineri incoace, ei sa plece duminica inapoi si eu sa raman. Am dormit doua nopti in camera de oaspeti din blocul unde locuieste prietena mea kalmareza🙂 Monica. A fost foarte bine, a trecut mult prea repede…eu sambata am avut examen, apoi am mers la bazinul cu aventuri🙂 unde ne-am relaxat si simtit bine, mie nu-mi venea sa cred ca nu mai am de citit cursuri. Azi am fost la IKEA la cumparaturi si apoi ai mei dragi au plecat spre casa. Imediat ajunge vaporul in Visby…

Vineri ar trebui sa ma mut dar o las pe saptamana viitoare…abia astept sa vad cum e noua camera…

Atat pentru azi, dar sunt inapoi pentru o vreme…

2 comments on “de-ale noastre

  1. Buna. Unde te muti ? Parca vorbeai la inceputul anului scolar de asta, dar retinusem ca este destul de dificil si putin probabil. Sau am citit eu pe sarite posturile tale ?
    Despre IKEA vreau spun si eu doua vorbe : de cind a venit in Romania este unul din locurile noastre de relaxare. Mergem de 3-4 ori pe an – sa vedem atitea aranjamente pe noi ne ajuta sa visam si pe ei sa cumparam caci, invariabil plecam cu ceva in sacosa. La un moment dat incepusem sa enumar ce am in casa de la ei si ajunsem repede la concluzia ca este mult mai simpl sa analizam ce nu avem de la ei.
    in rest, miroase si pe la noi a sarbatoare… abia astept vacanta🙂.

    • Da, la inceputul anului scolar spuneam ca nu ma pot muta pana in decembrie, ca asa e regula…minim un an trebuie sa locuiesti in apartament ca sa ai dreptul sa schimbi. Am scris candva prin octombrie ca am gasit o camera cu baie, la doua strazi de aici, deci tot aproape de scoala si tot, asa am cautat. Bucataria tot la comun, dar macar am baia mea, in plus e mai ieftina. Aici impart baia cu un tip din cei trei cu care stau.🙂

      Da, Ikea e speciala, noi cand calatorim de exemplu, luam masa la Ikea🙂. De drag, de „acasa”🙂.

      Oh, eu astept vacanta ca pe painea calda…iar dupa ce trece o astept pe cea de vara :)).

Lasă un răspuns

