8 comentarii

zi scurta

Ce nasol cu zile scurte ca asta, taman in mijlocul saptamanii (curs de la 8.15 la 11 dar s-a terminat la 10.30)…imi vine sa imi fac bagajul si sa plec acasa…dar maine e o zi lunga, ar fi si vineri o jumate de zi dar nu mai stau. Casa ma asteapta sa o pregatesc de Craciun, inca nu am apucat decat partial sa fac asta. Azi o sa imi fac treaba cu ccc cursurile la care am lipsit, sa le citesc, sa fac notite…materia nu pare foarte grea. Invatam despre boli, de toate felurile, impartite pe categorii. Azi am invatat de cele neuropsihice: ADHD, Asperger, tulburari pe personalitate. Aparte, lucruri noi pentru mine. Maine sunt bolile psihice si apoi trecem la cele ale inimii…

Ieri am aflat ca am luat imunologia. Astept inca rezultatele la fiziologie, restanta de sambata…dar numai dupa Craciun cred. Si pot sufla usurata. Mai ramane materia asta in curs, examen in ianuarie. Si trecem la semestrul doi, am ajuns la jumate cum ar veni…un an jumate a trecut, a ramas tot pe atata. Fac ce fac si tot la scoala ajung…:). Nu-i bai ca de marti incolo am sa o uit, macar pana trece Craciunul. Abia astept sa fiu acasa sa aleg retete si sa pregatesc bunatati!

Pana atunci, sa intram in atmosfera:

Piesa se numeste „Bine ai venit acasa!”

8 comments on “zi scurta

  1. Ce nu as da sa pot merge si eu la scoala pe care vreau sa o fac. Ar tine tot trei ani cu tot cu practica…….

    • Stii cat de repede trece timpul? Eu parca ieri am inceput si uite ca am ajuns la jumate! Acum sunt optimista, conteaza si faptul ca iei examene, ca lucrurile merg inainte…Succes! Poti si tu, oricine poate.

  2. Buna Salmi ,imi place tare mult blogul tau .Desi iti citesc cu drag articolele de mai mult timp , azi m-am hotarat sa-ti scriu si sa te felicit pentru felul in care scrii si pentru modul in care reusesti sa imi cladesti in minte imaginea locurilor in care te aflii si a lumii din care tu faci parte acum .
    Admir curajul tau si a familiei tale de a lua viata de la capat intr-un loc nou ,necunoscut.
    poate mai vb
    Sarbatori fericite atat tie cat si frumoasei tale familii !

  3. Ce frumos vorbesti despre apropiatele sarbatori…

  4. Sper sa-ti iasa super bine toate bunatatile la care ravnesti!

Lasă un răspuns

