3 comentarii

anotimpul picioarelor reci

Picioare reci dupa un drum cu vaporul, asteptat in frig la autobuz (numai 10 minute dar e suficient la 2 grade si vant) si neincalzite nici la caldura autobuzului. In camera studenteasca am incalzire in podea dar tot reci am picioarele. M-am bagat in pat, sper sa se incalzeasca pana adorm.

Dar ce ma mir, e anotimpul picioarelor reci…maine ma imbrac mai bine!

O saptamana frumoasa, la sfarsitul careia sa primiti cadourile visate de-a lungul anului.

3 comments on “anotimpul picioarelor reci

  1. Trebuie să fie neplăcut..răceala începe de la picioare, așa că aveți grijă!
    Zile bune!

  2. salmi , iti doresc sa treaca repede acest anotimp , intodeauna si in fiecare an il gust si eu din plin . 🙂

  3. Gina…nu, nu e raceala…e circulatia periferica cu care am probleme de cand ma stiu :).

    Alm, daca as avea timp as savura si eu anotimpul…dar cum am de stat prin statii si de calatorit saptamanal, mi-ar placea sa fie numai vara :)).

Lasă un răspuns

