6 comentarii

locatie noua

M-am mutat azi. M-a ajutat draga mea Monica si am adus lucrurile, apoi am fost la ea la cina, sa povestim ca nu am mai apucat de o vreme.

Am apucat insa sa si aranjez lucurile la locul lor, am mutat putin mobila prin camera ca nu imi placea aranjamentul. O sa fac maine cateva poze cu telefonul si va arat.

E intim, e camera mea pe un coridor, impreuna cu inca alte 11 camere. 12 in total. In capatul coridorului sunt doua bucatarii, una pentru fiecare parte, la 6 camere. Bucataria mica, mai murdara decat in apartament. Dar in rest e mai liniste. Nu sta nimeni cu usile deschise si striga din camere…nu sta nimeni in bucatarie sa vorbeasca sau daca o face nu se aude pana la mine…si cea mai de pret comoara…am baia mea! A mea si numai a mea! :))

Asta e prima impresie, am sa vad mai incolo cum va fi. Maine plec acasa si abia astept sa ma apuc sa bucataresc de Craciun, sa stam la povesti si papa bun cu cei dragi. Parca mi-au crescut aripi!🙂

6 comments on “locatie noua

  1. Ma bucur pentru tine. Vacanta placuta si sarbatori fericite!

  2. Sa te simti bine:), ma bucur, si eu am problema aceasta intotdeauna, oriunde ma duc vreau sa am baia mea si doar a mea:)
    Spor la treaba si eu ar cam trebui sa ma apuc, o sa fiu bucatareasa principala de Craciun, daca mi se sfarama perisoarele iar:))))) fac supa de pui:D

  3. Bravo!
    Ce bine este să fii cu cei dragi!
    A venit maman??

    • Gina, nu stiu daca mai citesti aici, eu am incercat sa las comentarii la tine si nu merge…dar insist🙂. O fi de la mine ceva, ca vad ca altii nu au probleme…

      Inca sunt in Kalmar, maine plec acasa. Poimaine vine mama.

Lasă un răspuns

