13 comentarii

pregatiri

Zilele astea sunt cele mai frumoase din an…zilele astea petrecute cu ai mei acasa, cu mama cu care nu ne mai terminam povestile. De maine sunt si fetele acasa pana in 10 ianuarie.

Pregatirile au inceput, ai mei au facut bradul duminica dupa ce eu am plecat cu vaporul si eu am aflat asta abia marti noapte cand am ajuns acasa si am vazut.

A si nins putin marti noapte si de atunci nu s-a mai incalzit si zapada a rezistat. Dupa meteorologi, s-ar topi maine…mai vedem!

Printre retete, liste de cumparaturi si povesti cu ai mei, va doresc tuturor care treceti prin casuta mea virtuala si cititi aceste randuri, sa petreceti Sarbatorile cu bucurie, cu cei dragi alaturi.

Craciun Fericit!

Această prezentare necesită JavaScript.

13 comments on “pregatiri

  1. Ce frumos! Spor la cumparaturi si la pregatit papa bun! Chiar ca perioada asta a anului e speciala, mai ales cand e petrecuta alaturi de cei dragi! Multi pupici si Sarbatori fericite cu multa sanatate, bucurii si liniste sufleteasca!

  2. Va intoarcem urarile! A ajuns felicitarea noastra?

  3. Craciun fericit si voua, Salmi!

  4. Sarbatori fericite si voua! Toate cele bune va doresc!

  5. Va doresc din toata inima Sarbatori Fericite!!Sa nu sa topeasca zapada!!!

  6. Sinteti norocosi ca aveti zapada. Aici am avut parte numai de ploaie si nu vom avea zapada de Craciun.
    Sarbatori fericite!

  7. Sarbatori fericite, Mihaela! Sa fiti sanatosi si sa v-aduca mosul tot ce ati trecut pe lista! :*

  8. Multumim tuturor, va intoarcem urarile inzecit!

  9. Craciun linistit si imbelsugat, plin de caldura si de Mos darnic si inspirat! va pupam

  10. Craciun fericit, plin de bucurii alaturi de cei dragi, casa plina de daruri, sanatate si sa va bucurati de toata atmosfera minunata de Sarbatori!

  11. Craciun fericit si la multi ani!

Lasă un răspuns

