19 comentarii

Strategii de Mos

Nu stiu daca e ultimul an in care Silvia crede inca in Mos. De doi ani incoace pune intrebari incuietoare despre asta. Dar chiar daca multi copii, colegi si prieteni ai ei, stiu ca parintii sunt cei care cumpara cadourile, le aseaza sub brad si chiar fac schimb de cadouri, Silvia a ramas inca destul de convinsa ca Mosul e cel care face asta.

Anul acesta insa am avut nevoie de mai multa strategie si inventivitate ca sa nu stricam totul in ultimul moment🙂. Am impachetat cadourile spunand ca merg sa ma odihnesc de pranz🙂 dar a fost nevoie de supravegherea Silviei care se uita la tv jos si voia sa mearga sa vada ce face mama. E codita dupa mine, cum lipsesc putin, vine sa ma vada.🙂 Apoi am convins-o sa faca baie ca sa pot duce cadourile jos sub brad. Intre timp ne-am retras din living ca sa poata veni Mosul.🙂 Strategia a iesit, e convinsa ca Mosul e real, inca…

Am avut priteni dragi la cina, am stat la povesti, am ras, ne-am distrat!

Acum stam acasa, lenevim…ne uitam la filme de Craciun, mancam sarmale si cozonac…

Voi cum ati petrecut?

Această prezentare necesită JavaScript.

19 comments on “Strategii de Mos

  1. Salmi,
    Este atât de frumos să simți că piciul tău crede!
    Chiar și faptul că te tot pregătești, cauți și inventezi strategii – toate acestea au farmecul lor.
    Când puii devin adulți își iau zborul.
    Cam așa petrecem noi de Crăciun- vorbind despre cum era pe când Moșul trebuia să vină!
    Petrecere frumoasă și Crăciun vesel în continuare!

  2. Cozonacul l-a facut mama ta? Arata perfect!Craciun fericit!

  3. Merry Christmas to you and the loved one !
    be merry !:)
    xx.j

    • Craciun fericit !
      Ieri, dupa ce am am terminat treburile casei, am impodobit bradul impreuna cu alexandru si apoi l-am culcat de amiaza. si chiar cand ieseam de la dus ” l-am vazut pe Mos Craciun cum lasa cadourile sub brad si fuge pe balcon si la altii copii cuminti…”
      Ho, ho, ho !!!

  4. Craciun fericit si multe bucurii alaturi de toti cei dragi! Ce frumos ati petrecut cu totii.
    Ce bine ca macar fata mai mica mai crede in Mos Craciun… eu il suspectez pe Dante al meu, ca la cei trei ani ai lui, ma cam ia peste picior cu Mos Craciun cu tot… La anul cred ca numai am nici o sansa…sau poate cine stie…
    Noi am petrecut in familie, toti trei adica. E foarte frumos asa, cel putin cat este copilul mic, sa ne simtim toti trei uniti si veseli impreuna.
    Sarbatori frumoase in continuare sa aveti!
    vavaly

  5. la noi a venit si anul acesta in carne si oase, a fost cadoul meu de la mos craciun pentru sprijinul acordat prin site…
    si copiii au fost incantati, „e ala bun , mami, care vine mereu!”
    pe cel de la gradi l-au declarat deghizat. ca i se vedea parul pe la gat, si pe maini…

    si a venit aproape la 12 noaptea, isi cam pierdusera ai mei speranta ca da pe la ei… iris incantata, andrei mai putin, ca a fost fara jucarii… adica fara masini, ca altfel au primit chestii interesante. de mentionat ca pe langa hamster o sa avem in casa si triopsi, un fel de nevertebrate cu 3 ochi, acvatice, sa le crestem din oua. daca or creste!

    • Ce frumos! Ma bucur ca inca e si la voi magia asta.🙂

      Triopsi…interesant, nu am auzit de ei. Sa ne tii la curent cu evolutia lor.

      Un An Nou plin de impliniri!

  6. Oh ce draguta e!🙂
    Si noi am petrecut in familie, ne-am strans cum am putut, ne mai strangem si zilele astea.

  7. Bravo, ma bucur ca inca Silvia crede in el..sunt curioasa de reactie cand va afla ca nu e el care vine :)…plus ca se pare ca si mami crede in el la cat de fericita este sa desfaca cadouri cu pruncii gramada :))))
    Pupici la toti si toate

Lasă un răspuns

