26 comentarii

happy, happy, happy!

Picasem un examen, stiti. Au luat atunci 4 persoane din 16. Rezultatele trebuiau anuntate pana cel tarziu in 2 ianuarie.

Azi am intrat de trei ori, presimteam…si acum o jumate de ora am zis sa ma uit pentru ultima data. Si erau afisate! Imi venea sa nu ma uit, dar asta nu schimba cu nimic…Din 12 cati am dat iar, am luat trei: poloneza (prietena mea), o suedeza sau un suedez (nu stiu exact ca se afiseaza codat numarul personal si nu cunosc persoana) si…eu!

Chiar sunt happy! Acum, la sfarsit de an…am elan sa invat pentru urmatorul, care e pe 13 ianuarie…

26 comments on “happy, happy, happy!

  1. Yay!!! Ti-am zis io ca o sa il iei!!! pumpici la sora mea dasteapta ca si mine lol…xoxo

  2. Asta da veste! … Creste si cheful si sporul pregatirilor de revelion. Sa aveti un sfarsit de an linistit, „tulburat” doar de vesti din astea bune😀 Va pupam cu drag!

  3. Stiam eu ca esti BUNA!!!🙂 Ma bucur multtttt pt tine! Te pup si Bravo

  4. felicitari. Se incheie anul intr-o nota optimista🙂

  5. felicitari multe !Acum chiar ai motiv de distractie

  6. Felicitari multe pentru asa o reusita. Acum te poti relaxa cu adevarat pe sfarsit de an si sa petreci frumos alaturi de toti ai tai.
    vavaly

  7. Chiar ca super veste! Esti tare, Miha! Nu degeaba am bagat eu incurajari! N-au fost gratuite, vezi? :)) Si tu ai examen pe 13? Si eu😦 Pe 9 si pe 14, prezentarea raportului oral a ceea ce am facut in Spania pe 10 si pana pe 6 de trimis raportul scris. Asa ca stau bine :)) Noroc ca nu mai sunt singura de data asta, ca mi-ajunge experienta horror de anul trecut. Multa bafta pentru urmatorul si pumnii stransi! Multi pupici!

    • Multumesc, da…stiu ca incurajarile conteaza.🙂

      Da, examen pe 13 si prezentarea orala a unei lucrari pe 9. Eu deja m-am apucat de invatat, asta e…:((.

      Tin si eu pumnii, va fi bine ai sa vezi. Mai ales ca asa cum spui, ai incurajarile aproape.

      Te imbratisez, pupici multi!

  8. Felicitari si La multi ani si sa vi se implineasca tot ce va doriti in 2012.
    Mariana

  9. bravo! o veste buna de sarbatori🙂 Mult succes la urmatorul examen si petrecere frumoasa de Anul Nou!

  10. felicitari! si putere sa faci la fel si la urmatoarele…
    pana atunci An nou fericit si La multi ani !!!

  11. Bravo! Iti urez mult succes si in anul care vine.

Lasă un răspuns

