14 comentarii

2012

Am petrecut in liniste, acasa, doar noi si mama. Am mancat papa bun, ne-am uitat la tv, l-am chemat din ora in ora, innebuniti de griji, pe Morgan care era derbedeu de la ora 15. Pana la urma s-a facut ora 12, am ciocnit cupele cu sampanie si ne-am urat un an nou cumsecade. Am urmarit de pe geam artificiile si multitudinea de lampioane cu lumanari(ceva nou in acest an) ale celor care si-au dorintit (un cuvant inventat de Silvia).

Sa fie un an asa cum va doriti!

Această prezentare necesită JavaScript.

14 comments on “2012

  1. Sa aveti un 2012 bun si luminos! Si noi tot acasa am facut anul asta trecerea dintre ani. A fost o liniste oarecum neobisnuita, poate si pentru ca programele TV de Revelion nu mai sunt de mult pe gustul meu. Albert a fost insa incantat ca a stat treaz pana pe la 1:30 – dupa aceea a venit mosul Ene si se pare ca a fost tare insistent😀 . LA MULTI (SI BUNI) ANI!

  2. Aha, deci lampioanele au fost o noutate! La fel zice si Vali! Nu le mai vazusem pana acum, dar credeam ca am avut eu o scapare! Tare frumos a fost! Am reusit sa fac poze cu trepiedul si Vali sa filmeze! Frumoase amintiri! Iar seara voastra a fost tare faina! Mi-a bucurat ochiul! Multi pupici!

  3. La multi ani! Sunteti niste frumosi, o familie implinita.Un an nou bun !

  4. Frumos de tot, masa superba, voi foarte „aranjati” (vai deci fetele sunt extraordinar de frumoase, felicitari pentru ele!), cu mama/bunica langa, brad impodobit, lumânări aprinse. Cat de cald si minunat ati trecut in noul an!!! La multi ani fericiti, frumosilor! :*

  5. La multi ani cu spor si voie buna! Sa aveti un an plin de impliniri si realizari dar si multe clipe frumoase petrecute impreuna in caminul vostru de poveste. Va imbratiseaza cu drag , vavaly.

  6. La Multi Ani!
    Frumos revelion!!
    Pana la urma, Morgan a aparut sau a petrecut tot revelionul cu alti motani?😉

    • La multi ani!

      Morgan a aparut la unu jumate noaptea, dar l-am strigat pana atunci la 30 minute fara exagerare…deja ne pregateam sa il dam disparut. Dar nu a fost acasa sa il pupam la trecerea dintre ani. A fost cu motanii si motanitele lui🙂.

  7. Sunteti o familie atat de frumoasa! La multi ani si fie ca noul an sa fie unul de 1000 de ori mai bun ca cel care a trecut!😉

Lasă un răspuns

