8 comentarii

randul lui

Azi a fost randul lui Ovi sa plece…De data asta am asistat eu la facut bagaje, pregatiri, emotii de drum si inceput de perioada noua pe continent. Maine e zi de lucru in Suedia si e prima lui zi la Karolinska. Timp de 6 luni (cu intrerupere la doua luni, au nevoie de el si aici la spital) va face naveta duminica (incolo) si vineri (incoace). El la nord de insula, eu la sud…el legat strict de program, eu mai putin. Ne vom intersecta we-urile acasa, incerc sa nu ma gandesc cat de greu ne va fi la amandoi departe de casa si de copii…

Succes mult si te pupam, deja ne e dor de tine! ❤ ❤ ❤

8 comments on “randul lui

  1. Va tinem pumnii sa treceti cu bine peste perioada asta. Cand va fi fost trecuta sunteti la jumatatea lui 2012!

    • Multumim Ceska. Nuuu, se va intinde pana in toamna tarziu. Sunt doua luni acum, apoi o luna pauza, doua luni iar si apoi e vara, concediu…ultimele doua luni vor fi undeva in octombrie-noiembrie.

  2. Da, m-am gandit eu ca trebuie sa plece azi, daca pe 2 ai zis ca va incepe! Sa fie intr-un ceas bun! O sa treaca repede, o sa vezi! Multi pupici!

  3. Imbratisari, Miha, sa fiti puternici, o sa treceti voi si peste astea sase luni!

  4. La multi ani!
    Un an bun sa aveti!

Lasă un răspuns

