4 comentarii

ce mai facem

Fetele savureaza vacanta si se pregatesc de reinceperea scolii. Silvia cu mare bucurie, ii e dor de copii, de prieteni, de joaca. Si de scoala. Diana mai putin pentru ca o asteapta un semestru greu si stresant. Cu teste nationale, alegerea liceului si la sfarsitul semestrului aflarea vestii daca a intrat sau nu la liceul dorit.

Ovi si eu cu drumurile, el continua, eu reincep. Am o saptamana lunga si grea, cu examen vineri, abia astept sa treaca si asta…ca sa vina altul peste nici 5 saptamani…dar asta e. Astept deja vara, vorba unui site suedez: ma bucur ca dupa 1 ianuarie avem vara in fata, nu in spate. Cu regret totusi ca nu am avut iarna frumoasa, dar cum pe la noi iarna e de obicei in lunile ianuarie-martie, mai speram si la putina zapada, pentru bucuria copiilor.

Mama e gospodina casei, face papa bun si cu aromele copilariei mele, pune vase si haine non-stop la spalat🙂 cat eu stau sus in camera si invat…uooof! Iese la plimbare si am avut mare noroc cu ea ca Silvia a iesit aproape in fiecare zi afara cu ocazia asta…

In rest, de ale noastre, nu prea multe ca nu mai apucam. Speram cand se mai lungeste ziua sa mai avem si we-uri cu iesiri in natura, sa ne limpezim creierii solicitati🙂.

4 comments on “ce mai facem

  1. Mult succes si spor la invatat. Ma bucur ca ai parte de ajutorul de care aveati nevoie, asa poti fii mai linistita si sa te concentrezi mai bine desi stiu sigur ca usor nu e cu drumuru multe si cu ai tai doar in weekend dar o sa treaca repede:). Si eu astept vara:).

  2. eu te astept…… cu drag🙂

    • Acum am ajuns, de vreo 20 de minute…maine am scoala dimineata, dar trimit un mesaj cand sunt gata. Vorbim maine, mi-e dor de tine. Abia astept sa ne vedem!🙂

Lasă un răspuns

