4 comentarii

prajiturele de duminica-post in colaborare

Da stiu, azi a fost luni🙂.

Duminica in timp ce eu faceam un dus, imi uscam parul si apoi bagajuiam, cofetarul meu preferat adica Diana, cofetarea🙂. A primit cadou de la o colega si prietena de a ei, o carticica de cupcakes, impreuna cu formele aferente de silicon.

Colorate si apetisante ca numai cand le vezi iti imaginezi ce cupcakes delicioase pot iesi.

Am reusit sa le vad gata, pe cele de ciocolata nu am mai apucat sa le fotografiez ca erau fara glazura, asa ca am luat o fotografie de la Diana (nu te superi, da?). Pe cele cu frisca si capsuni am reusit sa le gust. Trebuie sa va spun ca mereu mancam muffins asa fara glazura. Dar acum ca Diana a deschis „pofta”, va fi un „must” sa le decoram. Bucuram si celulele vizuale dar si papilele gustative.

Si ca sa nu spuneti ca nu impart si cu voi, va las si reteta. La cea cu capsuni. Tradusa de Diana.🙂

Am muncit in colaborare🙂.

Cupcakes cu capsuni:
(16 cupcakes mici sau 8 mari)

Ingrediente:
– 2 dl faina
– 1 varf de cutit de sare
– o jumatate de lingurita de bicarbonat/praf de copt
– 1 dl zahar
– 100 g unt la temp. camerei
– 1 lingurita zahar vanilat/esenta de vanilie
– 2 oua
– 100 g gem de capsuni

– 2,5 dl frisca (pt batut)
– 100 g capsuni

1. Incalzeste cuptorul la 175 grade. Amesteca faina, sarea si bicarbonatul/praful de copt.

2. Intr-un alt vas, amesteca zaharul cu untul si zaharul vanilat/esenta de vanilie. Bate-le cu mixerul pana sunt ”pufoase”. Pune dupa aceea un ou, amesteca din nou cu mixerul iar apoi adauga si celalalt ou.

3. Se adauga amestecul de faina/sare/praf de copt din pasul 1 si se bate din nou cu mixerul, 2-3 minute.

4. Se umple 1/3 (o treime) din formele de cupcakes iar apoi se pune 1 lingurita de gem de capsuni peste. Se umple apoi formele pana la 2/3 cu compozitia de cupcakes :))

5. Se baga la cuptor pana sunt rumenite, cam 15-17 minute.

Se decoreaza apoi cu frisca si capsuni😀

Această prezentare necesită JavaScript.

4 comments on “prajiturele de duminica-post in colaborare

  1. Multumim! Se impunea, doar! S-a notat! Forme de silicon am, doar inaugurarea le mai lipseste! Pupici!

  2. O doamne, salivez aici, arata incredibil pe cuvant!
    Felicitari domnisoarei cofetar, eu am 27 de ani si nu am facut decat ciocolata si placinta, rusine mie, trebuie sa ma apuc si eu. Am folosit ca scuza ca eu nu consum dulciuri dar de cand cu oboseala si stres sa se ascunda rafturile pline de dulciuri de mine:)))))

  3. Haha, nu ma supar :))
    ma bucur ca v-au placut asa mult😀

Lasă un răspuns

