4 comentarii

zapada

A nins ieri si azi noapte. S-a asternut un strat de vreo 5 cm de zapada peste ghioceii, narcisele si zambilele iesite deja din pamant. Le era dor de lumina si caldura si cum vremea era primavaratica au crezut ca gata, trebuie sa iasa.

Oricum fata de ce am avut ultimii doi ani, e lejer. Macar anul asta sa respiram…

Remember?

Această prezentare necesită JavaScript.

4 comments on “zapada

  1. Saracile flori, au fost induse in eroare!🙂 Oricum e tare frumos cand ninge si e totul acoperit de zapada iar sistemul de dezapazire functioneaza brici. Bine, cand e prea mult, cum a fost in anii trecuti, nu mai e asa placut. Aici, (la Buc) tot ninge, dar nu se pune mare lucru si sunt balti si fleoscaraie mare. Asa nu e amuzant, dar macar e ceva zapada acolo, asa de farmec🙂 Pup!

    • Sunteti la Bucuresti? Ma bucur ca ai avut timp de putin relash…eu sunt in focuri deja, am inceput imediat dupa sarbatori, am avut examen si am inceput semestrul al doilea din acest an? La voi cand incepe? Da un semn cand ai timp, ce mai faci, etc.🙂

      Pupici multi multi!

  2. Ia uite ! Zici ca esti la Bucuresti, doar ca la noi inca ninge🙂

Lasă un răspuns

