12 comentarii

good life

Da, mereu cand am dat un test, un examen si ma pregatesc sa plec acasa, viata e frumoasa.

Am scris azi despre bacterii. Trebuie sa facem minim 80% ca sa il luam. Din 30 puncte cat e in total testul, cel mult 6 puncte gresite. Eu sper ca am facut macar atat, dar ramane de vazut.

Iarna a venit in sfarsit. Din partea mea putea sa nici nu mai vina dar ma bucur de bucuria copiilor. Ei chiar au asteptat zapada si Silvia parca nu isi gasea ocupatie fara ea. Eu ma gandesc numai la saracele flori care deja credeau ca vine primavara. Dar da, viata e grea. Stim cu totii. Sper doar sa reziste sub zapada si cand e timpul sa creasca mai departe.

Ma pregatesc sa merg acasa, un we mai lung iar, desi am de scris si invatat. Le fac, printre picaturi.

Semestru asta Silvia a vrut si altceva decat cursul de arta. Am tot insistat sa inceapa ceva sport, au si in vacanta din februarie activitati sportive. Asa se si numeste vacanta, vacanta de sport. Dar nu vrea sa participe la nimic, nu ii plac sporturile de grup. „Nu imi place sa alerg dupa minge si sa ma imping cu altii” mi-a spus. Desi nu pot spune ca nu e sportiva: stie sa mearga cu bicicleta, se da cu role, cu trotineta, am fost cu schiurile de cateva ori (poate mergem in we asta!), inoata bine…dar nu vrea nici la inot sa mearga. Si-a manifestat insa preferinta catre dans. Street/Hip-hop dans. A inscris-o Ovi. Incepe sambata, timp de 10 saptamani. Cursul de arta se suspenda deocamdata. Aici se platesc si nu sunt ieftine. Vedem ce facem din toamna…

Microbiologia imi place, surprinzator. Cand lucram in laborator, imi spuneam mereu ca nu ma vad in acel sector, ca e complicat, ca nu e pentru mine. Insa cand ajungi sa inveti si sa intelegi…e fascinant. Abia astept saptamanile de practica.

Sa aveti un we frumos. Si nu uitati, viata e frumoasa!

12 comments on “good life

  1. Si mie mi-a placut microbiologia, dar probabil si din cauza profei care avea un simt al umorului remarcabil. Apoi am facut genetica microorganismelor si am cochetat la un moment dat sa merg pe drumul asta, insa atunci cand mi s-a oferit bursa am ales altceva🙂

    • Da, profesorul conteaza, in mod clar. Noi avem la fiecare materie mai multi profesori, acum avem trei. Dar principala profa, care e si raspunzatoarea de curs si cu care avem si laboratoarele e speciala. Are un talent pedagogic deosebit, imi place cum explica si inteleg foarte bine. Si a doua e la fel, cu ea avem mai putin. Poate ca si asta e un motiv pentru care imi place🙂.

      Genetica am avut numai un curs, in cadrul materiei. Foarte interesant. Genetica e ceva special.

      In ce domeniu profesezi?

      • momentan lucrez pe diabet, dar in cercetare (mai mult sau mai putin) fundamentala. Dar nu sunt medic, ci biolog🙂

        • Interesant! Mult succes, cred ca pasionant sa faci cercetare.

          • Uneori e, dar de cele mai multe ori este rutina, ca in orice alta slujba. Mai dificil este nu ai program stabil, iar bestiile cu care lucrez nu au idee de week-end😀. Satisfactiile sunt insa foarte mari atunci cand iti ies lucrurile care la carte, dar asta e cam rar. Cel mai placut este mersul la conferinte, pentru ca-ti ofera posibilitatea sa vezi locuri noi si in general, seful e de treaba si te lasa si cateva zile in plus, de vacanta🙂

  2. […] zice-ti, va bagati? Liana, Margot, Diana, Alice, Georgi, Salmi, slowaholic, psy, tu1074, redsky, Tibi, AnaVero, Călin, Cris-Mary, Alina, Rokssana, Zina. Share […]

  3. […] la discutie pe Alina&Chaim, Vlad, Liana, Margot, Diana, Alice, Georgi, Salmi, slowaholic, psy, tu1074, redsky, Tibi, AnaVero, Călin, Cris-Mary, Alina, Rokssana, Zina, Simona, […]

  4. Foarte interesant ce faci și ce aflu eu din ce spui, salmi!
    Mult succes!

Lasă un răspuns

