12 comentarii

pasiune

Zilele astea ma indeletnicesc cu laborator de diagnostic clinic in microbiologie. E exact ceea ce se face in laboratoare de spital cand se stabileste cu ce bacterie e infectat un pacient. Acum inteleg cat e de important ca rezultatul sa fie corect si cat de usor te poti insela.

Ieri am stat pana la ora 17, azi pana la 17.30 la laborator, impreuna cu mai multi colegi, ca sa terminam tot ce trebuia facut. Maine si poimaine sunt iar zile lungi de dimineata pana seara, abia astept sa imi fac joi bagajul si sa merg acasa pentru we.

Ieri am cultivat bacterii din urina si din rani infectate, apoi bacterii gata cultivate, necunoscute. Am facut diverse probe care sa ne ajute sa le identificam. Azi am inceput identificarea, maine citim rezultatele finale. Pentru cele cultivate, am gasit deja rezultatul, le-am deconspirat. Maine vedem bacteriile care au infectat caile urinare si ranile. Sper sa le deconspiram corect. Iar „pacientii” (de data asta nu sunt reali) sa primeasca tratamentul adecvat si sa se vindece.

Stiu, suna complicat (pe alocuri chiar scarbos) si probabil nici nu sunt atat de buna la explicat lucruri din astea, dar ideea e ca altceva nu am ce scrie in afara de scoala, laboratoare, teste si drumuri spre si dinspre casa.

In plus am descoperit ca microbiologia e fascinanta si ca s-ar putea sa imi placa :). V-am mai spus ca astept saptamanile de practica? 🙂

Ma pasioneaza de-a dreptul ce fac, ma bucur nespus ca am ales sa fac scoala si sa invat lucrurile astea. Cand faci din pasiune, simti ca ai gasit calea pe care o doresti. Merita din plin!

12 comments on “pasiune

  1. E mare lucru faptul ca faci ceea ce iti place… Inteleg sentimentul, l-am avut si eu in timpul ultimei facultati. Imi parea rau doar de un singur lucru: nu mai aveam timpul necesar pentru a ma bucura pe indelete de tot ce imi placea. Pe de o parte, sa stii ca statul asta acolo, departe de casa, ajuta enorm, din multe puncte de vedere. Ma bucur ca esti vesela si optimista, mai ca ma molipsesti si pe mine. Dar e o „bacterie” de care n-as vrea sa scap 😀

    • Asa e, conteaza enorm sa iti placa ceea ce faci. Da, uneori ma gandesc si eu ca statul departe de casa ma ajuta intr-o oarecare masura, dar dorul acela tot e prezent…

  2. Formidabil ultimul paragraf!
    Mult ne place!
    Felicitari!

  3. Maine astept un raspuns care inseamna un pas inainte spre o chestie pe care vreau sa o fac, tot din pasiune. Pasionatii sunt cei mai buni profesionisti, Miha!

  4. Prostii…esti mai trista ca oricand.

    • Calatorule, bine ai poposit in casutza mea virtuala. Da, am si motive de tristete, de ce sa nu recunosc. Faptul ca sunt departe de casa si ca merg numai in we si petrec atat de putin cu familia mea, ma umple de tristete.

      Dar ceea ce transpare din randurile de mai sus nu are cum sa fie tristete. Pentru ceea ce am scris mai sus, sunt bucuroasa. Si de ce sa nu spun, chiar mandra de mine. Nu e putin sa stii ca ai gasit drumul pe care il doreai din tinerete si ca ceea ce te pasiona atunci, te pasioneaza si acum la fel de mult. Iar bucuria asta e o bucurie, fara drept de apel.

  5. Buna! Sa stii ca te mai citesc, nu te-am uitat :).
    Ma gindesc zilele astea ca, in principiu, m-am cam saturat de ceea ce fac acum si ca as vrea sa ma intorc „la radacini” – sa revin la inginerie – , dar ma pregatesc pentru un interviu care … este pe acelasi tip de post pe care sint acum. Dar sper sa-l prind! Din tot sufletul. Cam ciudat, nu ?

    • Mult mult succes! Daca iti place totusi ce faci, cred ca e un lucru pozitiv. Poate pana la urma apare si jobul care sa te intoarca la inginerie…

Lasă un răspuns

